يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 22111

مرکز ترویج یاد، نام و اندیشه امام خمینی افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مرکز ترویج یاد، نام و اندیشه حضرت امام خمینی(س) همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح شد.
مرکز ترویج یاد، نام و اندیشه امام خمینی افتتاح شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین استاندار قم با اشاره به افتتاح مرکز ترویج یاد، نام و اندیشه امام خمینی گفت: راه‌اندازی این مرکز به عنوان یک کار فرهنگی فاخر و ارزشمند بنا به پیشنهاد ارزنده حجت‌الاسلام حاج سید حسن خمینی و با همت جهادی شهرداری تهران انجام شده است.

محمدصادق صالحی‌منش پذیرش مسئولیت این مرکز را مایه افتخار و فرصتی مغتنم برای خدمت به این شخصیت بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: نام‌گذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و ایجاد چنین مرکزی در راستای منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت و نشر اندیشه‌ها و سیره رفتاری معمار کبیر انقلاب اسلامی است که امیدواریم منشا آثار و برکات زیادی باشد.

هدف از راه اندازی مرکز ترویج نام، یاد و اندیشه امام(ره) را زنده نگه داشتن اندیشه دینی و سیاسی رهبر کبیر انقلاب دانست و افزود: فراگیر شدن اندیشه‌های امام راحل از طریق استفاده از ابزارهای گوناگون فرهنگی، هنری و تبدیل کردن نام و مرام ایشان به جریانی پویا و الگو سازی آن برای جهان اسلام از جمله اهدافی است که این مرکز در صدد دستیابی به آن است.

رئیس مرکز ترویج نام، یاد و اندیشه امام(ره) اضافه کرد: همسو بودن فعالیت‌ها با منویات مقام معظم رهبری، تاکید بر استفاده از محتویات موجود و پرهیز از فعالیت‌های سطحی و نیز استفاده ابزارهای روزآمد و اثر گذار در بین عموم مردم به خصوص جوانان از جمله مباحثی است که از سوی مرکز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

صالحی منش در ادامه به ماموریت‌های مرکز اشاره کرد و گفت: احصای محتواهای متقن مربوط به امام(ره) و ارائه آن در قالب نو، تشویق مردم به خصوص قشر جوان به بهره‌مندی از سبک زندگی امام(ره)، فراگیرسازی اندیشه‌های امام(ره) با بهره‌گیری ابزارهای فرهنگی و هنری، حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های کارمندان و مراکز تابع و عموم مردم در خصوص حضرت امام(ره) و نیز برنامه ریزی و مدیریت‌ برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص دیدگاه امام(ره) از جمله ماموریت‌هایی است که از سوی این مرکز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqq9x.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما