يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46791
منبع : خبرگزاری فارس
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در میهمانی پدیده خراسان به فکر 3 امتیاز و انتقام

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای برای جبران شکست نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست و پنجم این مسابقات برابر پدیده خراسان صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم در میهمانی پدیده خراسان به فکر 3 امتیاز و انتقام
به گزارش قم نیوز، بازی‌های هفته دهم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور از روز یازدهم فروردین ماه آغاز می‌شود و نماینده فوتبال استان قم در این هفته سیزدهمین بازی خارج از خانه خود را در مشهد مقدس برابر پدیده خراسان انجام می‌دهد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی که از 24 بازی قبل خود در لیگ شانزدهم چهار پیروزی، 10 تساوی و 10 باخت در کارنامه دارند، هم اکنون با 22 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی این فصل جای گرفته‌اند و در نخستین بازی رسمی خود در سال 1396 از ساعت 17 روز جمعه یازدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس برابر یکی از دو نماینده خراسان یعنی پدیده قرار می‌گیرد.

این در حالی است که تیم فوتبال پدیده خراسان هم اکنون با 6 پیروزی، 10 تساوی، هشت باخت و 28 امتیاز رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار دارد و سه پله بالاتر از صبای قم، از حاشیه امنیت بیشتری نسبت به صبا برخوردار است و در سیزدهمین بازی خانگی خود از نماینده قم پذیرایی می‌کند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم یکی از 10 شکست این فصل خود را در هفته دهم نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم از تیم پدیده خراسان پذیرفته‌اند، آن هم در دیداری که صبا یک پنالتی از دست داد و حالا به دنبال انتقام آن شکست برابر پدیده به میدان می‌رود.

در شرایط فعلی و تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر که تیم ماشین‌سازی تبریز با 16 امتیاز در رتبه شانزدهم و سیاه‌جامگان خراسان با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای گرفته‌اند، صبای قم با 22 امتیاز چهاردهم است و برای اینکه از گزند تیم‌های انتهای جدول به دور باشد، ناچار به عبور از سد پدیده خراسان است تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqu9t.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما