يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 45701
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم توسعه آموزش‌های ایمنی برای افزایش آمادگی مردم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ‌آتش‌نشانی برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا ضمن آموزش مردم و اصناف آمادگی لازم ایجاد شود.
لزوم توسعه آموزش‌های ایمنی برای افزایش آمادگی مردم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی ، با اشاره به تقدیم بودجه سال 96 شهرداری از سوی شهردار قم اظهار کرد:‌ شورا به سرعت وارد مراحل اولیه برای بررسی بودجه خواهد شد تا بتوانیم در موعد قانونی  بررسی آن را تکمیل کرده و به تصویب برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه  از این پس در هفته سه روز جلسه کمیسیون تلفیق با حضور اعضای شورای شهر برای بررسی بودجه تشکیل می‌شود خاطرنشان کرد: به جز اعضای کمیسیون تلفیق دیگر اعضای شورا نیز می‌توانند در این کمیسیون شرکت کرده و  نظرات خود را در خلال بررسی بودجه بیان کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از فعال شدن کمیسیون‌های خدمات شهری و امور زیربنایی برای بررسی بخش‌های تخصصی بودجه خبر داد و افزود:‌ تصمیم نهایی بررسی بودجه  در کمیسیون تلفیق گرفته می‌شود و نهایتاً در مهلت قانونی بودجه سال آینده شهرداری را در صحن علنی  شورا به تصویب خواهیم رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کار آتش‌نشانی کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است اظهار کرد: در لحظات خطر تنها همین نیروهای آتش‌نشانی هستند که به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

 بیاتی خاطرنشان کرد: ‌آتش‌نشانی برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا ضمن آموزش مردم و اصناف آمادگی لازم ایجاد شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqu9t.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما