سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 52361
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم خبر داد

موفقيت كاراته‌كاهاي قم در كسب 4 مدال بين‌المللي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي قم با درخشش در مسابقات بين‌المللي جام وحدت و دوستي موفق به كسب چهار مدال رنگارنگ اين پيكارها شدند.
موفقيت كاراته‌كاهاي قم در كسب 4 مدال بين‌المللي
موفقيت كاراته‌كاهاي قم در كسب 4 مدال بين‌المللي
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته با عنوان جام وحدت و دوستی در کشورمان و به میزبانی شهر ارومیه بودیم و بار دیگر کاراته‌کاهای قم در این جام معتبر درخشیدند.

وی ادامه داد: هر ساله با حضور چهره‌های مطرح کاراته ایران و جهان بر اعتبار این جام بین‌المللی در استان آذربایجان غربی افزوده می‌شود، به طوری که امسال رقابت‌های این جام با حضور بیش از ۴۷۰ کاراته‌کای داخلی و خارجی از کشورهای مختلف به انجام رسید.

رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه جمعی از بهترین‌های کاراته قم نیز در این جام حضور داشتند، افزود: کاراته‌کاهای ما برای کسب عناوین برتر با رقبایی از کشورهای روسیه، افغانستان، قزاقستان، مقدونیه، گرجستان، ترکیه، مالزی، فرانسه، آذربایجان و عراق به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای ایرانی نیز در ترکیب سه تیم به روی تاتامی رفتند، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر دو بخش بخش کومیته و کاتا با یکدیگر پیکار کردند.

برخوردار با بیان اینکه نمایندگان استان قم موفق به کسب سه مدال طلا  و یک نشان نقره این پیکارها شدند، اضافه کرد: چهره‌ مطرح و پرافتخاری همچون امیر مهدی‌زاده در کنار چند جوان مستعد و آینده‌دار همانند مرتضی نعمتی، سینا عبدالحسینی و حسین خدری نمایندگان مدال‌آور کاراته قم از این جام بین‌المللی بودند.

وی افزود: حسین خدری با مربیگری برادران سلطانی در وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان این جام به مدال نقره دست یافت، ضمن اینکه محمدسینا عبدالحسینی با هدایت برادران پایدار در وزن به اضافه 70 کیلوگرم همین رده سنی بر سکوی نخست ایستاد و طلا گرفت.

رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم در پایان اظهار کرد: مرتضی نعمتی به مربیگری استاد خلیلی و به نمایندگی از باشگاه استقلال در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی جوانان این رقابت‌ها صاحب نشان طلا شد و امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای درخشان باشگاه انقلاب قم با هدایت استاد غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی قهرمان وزن منهای 60 کیلوگرم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqw9n.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما