شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 23381

دو و میدانی‌کاران قم در گام پایانی قهرمانی را از دست دادند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قم در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل کشور در گام پایانی قهرمانی را از دست دادند و در ماده امدادی با حداقل اختلاف به خط پایان رسیدند.
دو و میدانی‌کاران قم در گام پایانی قهرمانی را از دست دادند
به گزارش قم نیوز، در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آغاز فصل کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی قم در شرایطی به عنوان چهارم رسید که مقام نخست را در دست خود داشت اما با غفلت در گام پایانی تا رده چهارم سقوط کرد.

تیم دو و میدانی قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی که به صورت گروهی برگزار شد با ترکیب فاطمه محمدی، ریحانه مبینی، سهیلا مولایی و شهناز جعفری شرکت کرد در حالی که مرجان حبیبی دونده ذخیره این ماده تیم دو و میدانی قم بود.

در این ماده، دو و میدانی کاران قم رقابت بسیار نزدیک و فشرده‌ای با رقیبان داشتند اما در ثانیه‌های پایانی با اختلاف صدم ثانیه از دستیابی به مدال باز ماندند.

تیم ۶ نفره دو و میدانی استان قم با هدایت پریسا روحانی مربی جوان و با تجربه دو و میدانی قم و راحله واقفی در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل زنان کشور شرکت کرده است.

ترکیب تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها را هانیه فیضی در هفت گانه، فاطمه محمدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، شهناز جعفری در ۱۰۰ متر و پرش طول، سهیلا مولایی در ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر، مرجان حبیبی در ۱۰۰ متر با مانع و ۲۰۰ متر و ریحانه مبینی در ۱۰۰ متر و پرش طول تشکیل می‌دهند.

زنان دوومیدانی کار سراسر کشور در این رقابت‌ها در مواد ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، پنج هزار، ۱۰ هزار، ۱۰ کیلومتر پیاده روی، چهار در ۱۰۰ و چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر با مانع، سه هزار متر مانع، هفتگانه، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqw9x.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما