دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 51281
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اعلام کرد

تولید بیش از 600 هزار گونه گیاهی در مرکز تحقیقات گل و گیاهان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: تاکنون 602 هزار و 529 گونه خاص و گل و گیاه‌های مختلف در این مرکز با هزینه سازمان تولید و در اختیار مناطق هشتگانه قرار گرفته است.
تولید بیش از 600 هزار گونه گیاهی در مرکز تحقیقات گل و گیاهان قم
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌ آب منطقه‌ای قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کلیه چاه‌های آبیاری فضای سبز مجوزهای لازم را دارد.

وی با بیان اینکه 13 حلقه چاه شهرداری دارای مجوز هستند، گفت: تجهیز سایت آموزش و تحقیقات گل و گیاهان زینتی بوستان غدیر نیز صورت گرفته است.

جوادیان اضافه کرد: تاکنون 602 هزار و 529 گونه خاص و گل و گیاه‌های مختلف در این مرکز با هزینه سازمان تولید و در اختیار مناطق قرار گرفته است.

وی به راه‌اندازی سامانه جامع نظارت بر فضای سبز، گفت: تمام امور نظارت به صورت سیستمی صورت می‌گیرد و در تمام سطوح نظارت ویژه داریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی یگان اجرایی پلیس فضای سبز خبر داد و گفت: 4 نیروی ویژه که بازرس دادگستری هستند مجهز به امکانات لازم بوده و تاکنون هزار و 350 عملیات بازرسی و نظارت در هفت ماه گذشته داشته‌اند که یا تخلفات را گزارش کرده و یا با کلانتری وارد عمل می‌شوند.

جوادیان گفت: این نیروها در کمترین زمان با گزارش مردمی وارد عمل شده و تخلفات را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان آگاهی بیشتری در خصوص نحوه حراست و حفظ فضاهای سبز و درختان در شهر پیدا کرده‌اند، گفت: در شهر قم که دچار کمبود شدید فضای سبز است حتی یک درخت هم نقش حیاتی داشته و به همین منظور همشهریان باید نسبت به مراقبت از آنها حساس‌تر باشند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqx9n.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما