جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 14291
معاون استاندار قم:

انتخابات در قم در کمال نظم و آرامش در حال برگزاری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات در دقایق اولیه، از برگزاری انتخابات در فضایی آرام همراه با شور و نشاط اجتماعی خبر داد.
معاون استاندار قم
معاون استاندار قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عرب انصاری به تشریح روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در قم پرداخت و اظهار داشت: انتخابات در استان قم همزمان با سراسر کشور راس ساعت هشت صبح در 582 شعبه اخذ رای آغاز شد و همه شعب موفق شدند در همان دقایق اولیه رای‌گیری را انجام دهند.
 
وی ادامه داد: ازدحام جمعیت در برخی از شعب حتی پیش از آغاز زمان رای گیری مشهود بود که به لطف الهی توانستیم راس ساعت مقرر بدون مشکل انتخابات را آغاز کنیم.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: گزارشاتی که تاکنون از چهار منطقه شهری و پنج بخش شهرستان قم واصل شده حاکی است که استقبال مردم از همان ساعات اولیه رای گیری به صورت پر شور انجام شده و انتخابات با نظم و انضباط و در فضایی آکنده از شور و نشاط در فضای استان در حال برگزاری است و خوشبختانه هیچ مشکلی اعم از مشکلات فنی و غیره در برگزاری وجود نداشته است.
 
عرب انصاری با بیان اینکه از 24 فرآیند برگزاری انتخابات 22 فرآیند به صورت الکترونیکی در استان قم در حال اجرا است ابراز داشت: استان قم رتبه دوم را در این زمینه در کشور داراست و این مسئله نشانگر آمادگی بالای فنی در بخش فناوری انتخابات در قم است.
 
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به حضور رای اولی‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: رای اولی‌ها حضور گسترده و پرشوری از نخستین دقایق انتخابات در شعبات اخذ رای داشته‌اند که این مسئله نیز حاکی از توجه نسل جوان به وظیفه‌شان در قبال سرنوشت کشور است.
 
معاون امنیتی استاندار قم با اشاره به حضور گسترده مراجع در نخستین ساعات آغاز رای گیری خاطرنشان کرد: حضور مراجع عظام تقلید در انتخابات موجب شد مردم هم با تاسی از مراجع حضور به موقع پای صندوق‌های رای داشته باشند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgqx9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما