جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 41291
منبع : خبرگزاری فارس
وزیر اطلاعات مطرح کرد

برخورد قاطع وزارت اطلاعات با اخلالگران در امنیت کشور

قم نيوز : قم نیوز: وزیر اطلاعات گفت: هر عنصری که قصد آسیب زدن به امنیت کشور را داشته باشد با برخورد قاطع سربازان امام زمان(عج) روبرو می‌شود.
برخورد قاطع وزارت اطلاعات با اخلالگران در امنیت کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: دولت برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و قدرت حکومت وسیله‌ای برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به نامه امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر، اظهار کرد: امام علی(ع) در این نامه به مالک توصیه می‌کنند که زمانی که حاکم مصر شدی رفتار با مهر و محبت و سرتاسر لطف با مردم داشته باش.

وزیر اطلاعات هفته دولت را فرصتی برای پیوند مجدد با امام(ره)، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دولت و وزرا با برنامه ریزی خدمت به مردم و حل مشکلات را وظیفه خود می‌دانند و بدون هیچ منتی این کار را انجام می‌دهند.

وی رسالت‌های وزارت اطلاعات را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حرکت وزارت اطلاعات در مسیر تامین امنیت در جامعه گفت: در یکی از اقدامات وزارت اطلاعات زمانی که هزاران قطعه زمین توسط افراد خاطی غصب شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) این زمین‌ها پس گرفته شد.

علوی حرکت در مسیر تامین امنیت و سلامت اقتصادی در جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: باید شرایطی در کشور فراهم شود که سرمایه‌گذاران بدون هیچ مشکلی بتوانند در امور مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

وی ابعاد مختلف امنیت به عنوان نعمتی الهی را مورد توجه قرار داد و افزود: به برکت حضور سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری شرایط خوبی از نظر امنیتی در کشور برقرار است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه هر عنصری که قصد آسیب زدن به امنیت کشور را داشته باشد با برخورد قاطع سربازان امام زمان(عج) روبرو می‌شود، افزود: دستگاه‌های مختلف در نظام اسلامی با همدلی و وحدت فعالیت می‌کنند و در مسائل مختلف اشراف خوبی بر کشور حاکم است.

وی گسترش ناامنی‌ها در کشورهای مختلف منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: با لطف خداوند و هشیاری نیروهای اطلاعاتی وضعیت امنیتی خوبی در کشور حاکم است.

علوی با اشاره به تلاش برخی کشورهای به ظاهر دوست برای ضربه زدن به امنیت نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های بسیاری که برای آسیب زدن به امنیت کشور ایجاد شده، کارگاه‌های ساخت بمب کشف شد و دشمن با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) نتوانست به اهداف خود برای ایجاد ناامنی در کشور برسد.

وی با اشاره به هوشیاری وزارت اطلاعات در برخورد با تیم های تروریستی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی کشور و سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره با هوشیاری اجازه هیچگونه اخلال در امنیت کشور را نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فکر عملیات علیه کشورمان را از سر بیرون کند، گفت: خداوند چشم سربازان گمنام امام زمان(ع) را بینا می‌کند و پرده را از چشم آن‌ها کنار می‌زند و دستگیری تیم‌های ترویستی با کمک خداوند انجام می‌شود.

علوی با تاکید بر اینکه باید شکرگزار نعمت امنیت باشیم، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی همراهی ملت بزرگ ایران را احساس می‌کنند و تنها نیستند.

وی یکی از اهداف دشمنان را ضربه زدن به شهر مقدس قم دانست و گفت: در این زمینه مسوولان شهر قم و حرم حضرت معصومه(س) باید بیشتر هشیار باشند چراکه یکی از تیم‌های تروریستی که کشف شد قصد اجرای عملیات علیه حرم حضرت معصومه(س) را داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqx9t.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما