يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 40931
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام تبريك شهردار قم به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم در پيامي ولادت امام رضا(ع) را تبريك گفت.
پيام تبريك شهردار قم به مناسبت ولادت امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز، دكتر سيدمرتضي سقائيان نژاد شهردار قم در پيامي به مناسبت ميلاد امام رضا(ع)، اين روز فرخنده را به مردم تبريك گفت.

متن پيام دكتر سقائيان نژاد به شرح زير است:

 «هر كس مرا با دورى سرا و مقبره ام زيارت كند، روز قيامت در سه جايگاه او را درمى يابم و از هولهاى رستاخيز مى رهانم. آن گاه كه نامه هاى اعمال از چپ و راست به انسانها داده شود و به هنگام گذر از صراط و در برابر ميزان.» امام رضا(ع)

يازدهمين روز ذيقعده مصادف است با ميلاد پر خير و بركت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت امام رؤوف علي بن موسي الرضا(ع) كه ميزباني از ايشان افتخاري است كه نصيب مردم ايران شده است، مردمي كه همواره دوستدار اهل بيت و حافظ ارزش ها و آرمان هاي اسلامي بوده اند.

اين روزها ميهن اسلامي مملو است از عطر جان افزاي محبت و كرامت اهل بيت(ع) و اين ايام مصادف شده با دهه كرامت، آغاز آن ميلاد خواهر امام مهرباني ها حضرت فاطمه معصومه(س) و كريمه اهل بيت(ع) و در ادامه حضرت شاهچراغ بوده و پايان آن نيز با ميلاد حضرت امام رضا(ع) است.

ايران اسلامي مفتخر است به ميزباني از خاندان عصمت و طهارت و فرزندان با كرامت امام موسي كاظم، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسي(ع) و حضرت رضا(ع) و در اين ايام سرور و شادي، حال و هواي معنوي و شورانگيزي جاي جاي نظام اسلامي را در بر گرفته است.

اما مشهدالرضا(ع)، شهري كه قلب تمام عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت براي آن مي‌تپد، شهري كه ميزبان حرم باصفاي امام مهرباني ها شده و پناهگاه نيازمندان و دلشكستگاني است كه چشم در گرو كرم علي بن موسي الرضا دارند. در ايام ميلاد امام رضا(ع) تمام عاشقان اين امام رؤوف خود را به مشهد مي رسانند تا خاطر خود را با خاطره خوش زيارت بارگاه مطهرش مزين كنند.

از فضائل و جايگاه والاي حضرتش همين بس كه لقب «عالم آل محمد(ص)» بر ايشان نهاده اند. امام رضا(ع) تمام عمر با بركت خود را صرف انتشار احكام اسلامي و مبارزه با تفرقه افكني و عقائد انحرافي جهان اسلام  كردند و همين امر محبت ايشان را هر روز بيش از پيش در دل آزادگان جهان قرار داد.

اينجانب به عنوان خادم كريمه اهل بيت(ع) خواهر گرانقدر امام علي بن موسي الرضا(ع) ضمن تبريك اين ايام فرخنده به تمام دوستداران و عاشقان اين امام همام خصوصا خادمين و مجاورين حضرت فاطمه معصومه(س)، از خداوند منان براي همگان توفيق كسب فيض و بهره مندي بيش از پيش از درياي فضائل و كرامات اين سرچشمه زلال رحمت الهي را مسألت دارم.

                                                                 دكتر سيدمرتضي سقائيان نژاد

                                                                               شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqy9t.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما