سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 26991
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور:

تکریم سادات سبب احیای فرهنگ اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزاری مراسم تکریم سادات در روز میلاد حضرت زهرا(س) را سبب احیای فرهنگ اسلامی و گسترش معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: در این راستا باید از تمام ظرفیت های فرهنگی استفاده شود.
تکریم سادات سبب احیای فرهنگ اسلامی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با رئیس و مسئولان سازمان ثبت احوال کشور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه تکریم سادات فوق تکریم ها است، اظهار کرد: اقدام اداره ثبت احوال برای تقدیر و تکریم سادات قابل تقدیر است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آشنایی مردم را با سادات عامل شناخت معارف اهل بیت (ع) دانست و افزود: مردم با آگاهی از سیره زندگی سادات به دین اسلام هدایت می شوند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه سادات تمام کشورها باید شناسایی شوند، عنوان کرد: برگزاری مراسم تکریم سادات را اقدامی اخلاقی،‌ تربیتی و معرفتی است.

وی برگزاری مراسم تکریم سادات در روز میلاد حضرت زهرا(س) را سبب احیای فرهنگ اسلامی و گسترش معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: در این راستا باید از تمام ظرفیت های فرهنگی استفاده شود.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم ساماندهی سادات خاطرنشان کرد: سخنرانی ائمه جمعه محور برگزاری همایش‌های تکریم سادات در استان‌های کشور باشد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی سادات سراسر کشورها باید در ایران اسلامی باشد چرا که این اقدام به انقلاب اسلامی پیوستگی می دهد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgqy9x.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما