سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 37061
لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم از نفت‌ آبادان پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر صنعت‌نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم از نفت‌ آبادان پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، صبای قم در هشتمین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر دومین روز اسفندماه در دیداری خانگی و البته مهم با یکی از مدعیان بالانشین جدول یعنی صنعت‌نفت‌ آبادان دیدار می‌کند.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در حالی از تیم امید صنعت‌نفت‌ آبادان پذیرایی می‌کنند که در نیم‌فصل نخست مهمان حریف بودند و در پایان میزبان خود را با یک گل شکست دادند تا یکی از بهترین پیروزی‌‌های خارج از خانه این فصل خود را به دست بیاورند.

البته با توجه به فاصله یک امتیازی دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور، دیدار این دو تیم در قم نیز حساس و پر اهمیت است و یقیناً هر دو تیم برای کسب سه امتیاز باید مصافی سخت و دیداری نفس‌گیر را برابر رقیب خود تجربه کند.

حسین گنجیان سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در هفته هجدهم رقابت‌ها که تیمش موفق به شکست دادن ملوان بندر انزلی شد، رامین آبی، صادق عظیمی، میلاد مهری، ابراهیم لطفی، حسین محمدی‌منش، مجید مقیم‌نژاد، حیدر حیدریان، امیرحسین جدی، علی غلامرضایی، حسین صفرزاده و وحید حسین‌پور را در ترکیب اصلی این تیم به میدان فرستاد و صبای قم سه بر دو حریف خود را مغلوب کرد.

همچنین با صلاح‌دید کادر فنی صبای قم در این دیدار محسن دوستان محمدی به عنوان جانشین وحید حسین‌پور در دقیقه ۴۳ به میدان رفت، محسن کرمی عضو تیم بزرگسالان صبای قم و یکی از مهره‌های کلیدی به جای حیدر حیدریان در دقیقه ۶۸ وارد زمین مسابقه شد و سعید هاشمی به عنوان جایگزین حسن صفرزاده از دقیقه ۸۸ در ترکیب اصلی صبای قم قرار گرفت.

صبای قم در راه کسب پیروزی در بازی حساس و نفس‌گیر هفته هجدهم برابر تیم ملوان بندر انزلی خیلی زود به گل رسید و در دقیقه دوم با تیزهوشی مهاجم گلزن و فرصت‌طلب خود یعنی علی غلامرضایی دروازه تیم ملوان بندر انزلی را گشود تا به حریف خود شوکی جدی برای کسب سه امتیاز این دیدار وارد کند.

تیم ملوان بندر انزلی در دقیقه ۳۷ نیمه نخست این دیدار گل خورده را جبران کرد و کار را به تساوی یک بر یک کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد و دو تیم در استراحت بین دو نیمه به سراغ نصایح مربیان خود بروند و برای نیمه دوم آماده شوند.

در نیمه دوم تیم ملوان بندر انزلی در دقیقه ۵۲ دروازه تیم صبای قم را برای بار دوم گشود تا بازی باخته را به پیروزی تبدیل کند، اما این پایان کار نبود و فوتبالیست‌های پرامید صبای قم در دقیقه ۷۳ کار را به تساوی کشاندند و بازی دو بر دو مساوی شد.

پنج دقیقه بعد از گل دوم تیم امید صبای قم، بار دیگر این صبایی‌ها بودند که موفق به گشودن دروازه تیم ملوان بندر انزلی شدند تا سه بر دو از حریف خود پیش افتاده و با حفظ همین نتیجه در نهایت سه امتیاز با ارزش بازی سخت و نفس‌گیر هفته هجدهم لیگ برتر را از آن خود کنند، سه امتیازی که صبا را به هشتمین برد این فصل رساند و از مکان هفتم به رده ششم برد و با ۲۴ امتیاز به رده‌های بالای جدول نیز امیدوارتر کرد.

حالا نوبت به دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور رسیده و امیدهای صبای قم از ساعت ۱۴ روز یکشنبه دوم اسفند‌ماه در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان تیم فوتبال امید صنعت‌نفت‌ آبادان خواهند بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgqz9w.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما