چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 33001
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار:

ریشه کنی بی سوادی در قم نیازمند بسیج و مشارکت همگانی است

قم نيوز : قم نگار: سید مهدی صادقی استاندار قم در دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سالن امام جواد(ع) با اشاره به اهمیت تلاش و برنامه ریزی برای ریشه کنی بی سوادی در قم گفت: تحقق این امر در گرو بسیج و مشارکت همگانی است.
ریشه کنی بی سوادی در قم نیازمند بسیج و مشارکت همگانی است
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سالن امام جواد(ع) استانداری، افزود: موضوع مبارزه با بی سوادی در استان باید به جد پیگیری شود.

وی ریشه کنی بی سوادی را وظیفه ای همگانی عنوان و تصریح کرد: همه نهادها و دستگاه های اجرایی استان در برابر این مساله مهم اجتماعی مسوول هستند.

وی افزود: اجرای اقدامات عملی مناسبت جهت ریشه کنی بی سوادی در استان وظیفه همه دستگا ه ها ی اجرایی است.
صادقی، با سوادی را یکی از معیارها و شاخص های مهم پیشرفت و توسعه در دنیای امروزی عنوان و خاطرنشان کرد: به همین علت باید به این موضوع نگاه ملی داشته و با کار و تلاش زمینه ارتقای سطح دانش و معلومات افراد جامعه را فراهم آورد.

وی همچنین با اشاره به موضوع مهم اشتغال افراد تحصیل کرده در استان، گفت: با جذب نیروهای تحصیل کرده فاقد شغل، می توان علاوه بر اشتغالزایی، امکان با سواد شدن افراد بی سواد را نیز مهیا کرد.
وی با تاکید بر ضرورت بسیج عمومی برای ریشه کنی پدیده بی سوادی، تصریح کرد: تحقق این امر با مشارکت همگانی در قم به نتیجه خواهد رسید و اگر از امروز کار با جدیت پیگیری شود در پایان سال شاهد توفیقات خوبی در کاهش چشمگیر آمار بی سوادی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgqz9w.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما