سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 896
مدیرکل پست استان قم عنوان کرد:

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با استفاده از پست لجستیک

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم گفت: استفاده از سرویس پستی لجستیک و خدمات متنوع آن در صرف زمان و هزینه بسیار تاثیرگذار است.
صرفه‌جویی در زمان و هزینه با استفاده از پست لجستیک
به گزارش قم نیوز:محمد‌حسین رحیمی امروز اظهار کرد: پست لجستیک یک سرویس و مرکز مکانیزه بسته‌بندی، آماده‌سازی و رهسپاری نشریات و مطبوعات به سراسر جهان در حداقل زمان ممکن است.

مدیرکل پست استان قم بیان کرد: در این سرویس تولیدکنندگان کالا، کتب و نشریات خود را به مرکز پست تحویل داده و شرکت پست علاوه بر انبارداری با توجه به درخواست صاحب کالا در طول سال کالا را بسته‌بندی و به مقصد موردنظر ارسال می‌کند.

رحیمی تصریح کرد: در طول اجرای پایلوت این طرح، هر روز حدود هزار بسته پستی، تنها از این انبار توزیع شده ‌و در حال حاضر این سرویس در اداره‌کل پست مرکزی افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: درصدد توسعه این سرویس در دیگر نقاط استان از جمله شهرک شکوهیه، شهرک چاپ و نشر به صورت گسترده هستیم.

مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان قم راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: هزینه‌‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به منظور طراحی و ساماندهی این سرویس خدمات پستی صرف شده است.

وی با اشاره به خدمات جانبی این سرویس پستی بیان کرد: این سرویس بیشتر در مقوله نشریات، حوزه‌های علمیه و دفاتر آیات عظام برای ارسال کتاب‌های منتشره آنان است که محصولات با بسته‌بندی‌های الکترونیک و با کیفیتی قابل توجه به مکان‌های درخواست شده ارسال می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه اداره‌کل پست به عنوان یک شرکت دولتی اجرا کننده این طرح در استان است، اظهار کرد: اداره‌کل پست استان قم با کمترین هزینه، کیفیت و سرعت توانسته است برای نخستین بار در کشور در راستای خدمات پستی پیشقدم و تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: هزینه ارسال محصولات به نوع کالا بستگی داشته و اینکه محصول با کدام یک از سرویس‌های پستی ارسال می‌شود، مرتبط است.

مدیرکل پست استان قم در پایان از راه‌اندازی این سرویس در خدمات‌دهی آسان و سریع به همشهریان و ناشران فرهنگی اظهار رضایت کرد و افزود: بیشتر این محصولات به مقصد دانشگاه‌ها، مدارس علمیه و کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcgr3974ak9y.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما