شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 45684
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

مبلمان شهري در نشاط و پويايي شهروندان موثر است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت:مبلمان شهري از اجزاي جدايي جوامع امروزي به شمار مي‌رود كه باعث تاثير گذاري فراواني در آرامش روحي رواني شهروندان است.
مبلمان شهري در نشاط و پويايي شهروندان موثر است
به گزارش قم نیوز، ابراهيم معتمدي در جلسه شوراي سازمان زيباسازي شهرداري قم با اشاره به كمبود مبلمان شهري در قم، گفت: در زمينه مبلمان شهري در قم كمبودهايي وجود دارد، بايد براي ايجاد اين مبلمان از ظرفيت بخش خصوصي استفاده كنيم

قائم مقام شهردار قم ادامه داد: بايد در زمينه مبلمان شهري در قم جريان سازي صورت پذيرد تا تعداد بيشتري از اين مبلمان توليد و در معابر شهري قم نصب شود، اكنون در پياده‌روهاي شلوغ قم در خيابان‌هايي همچون بلوار امين و بلوار شهيد صدوقي كمبود سطل هاي زباله داريم، با وجود اينكه شهروندان در اين پياده‌روها حركت مي‌كنند و نياز به سطل زباله دارند.

معتمدي افزود: احداث و راه اندازي آب نماهاي زيبا و فاخر جزء اولويتها مي باشد، احداث اين آب‌نماها كار سختي نيست و شهروندان قمي مي‌توانند از آب نماها به خصوص در فصل تابستان استفاده كنند.

وي با اشاره به ضرورت ارائه تسهيلات به شهروندان قم براي مشاركت در زمينه ايجاد نورپردازي، اظهار كرد: بايد لايحه‌اي در سال آينده به شوراي شهر در خصوص سياست‌هاي تشويقي شهرداري در خصوص مباحث نورپردازي و ايجاد نماي مناسب ارائه شود تا شهروندان پس از اطلاع از سياست‌هاي تشويقي در مساله نماي شهري ورود كنند و نماهاي منازل و واحدهاي تجاري را درست كنند.

وي ادامه داد: فضاي محدودي در شهر قم است و بيشتر فضاي اين شهر در اختيار شهروندان است، بايد شهروندان را براي ايجاد نماي شهري تشويق كنيم،به عنوان نمونه شهرداري مي‌تواند در زمينه نورپردازي ساختمان‌هاي بلند شهر به ساكنان اين سازمان در بحث طراحي و اجرا، مشاوره و تسهيلات مالي بدهد.

وي در پايان با اشاره به بحث درآمدهاي سازمان زيباسازي اظهار كرد: اين سازمان در زمينه كسب درآمد از راه تبليغات تجاري ظرفيت دارد، سازمان زيباسازي بايد اعتباري را به بحث ساخت بيلبورد اختصاص بدهد و در اين زمينه سرمايه گذاري كند، سازمان زيباسازي شهرداري قم مي‌تواند با احداث بيلبوردها در محورهاي ترافيكي جديد شهر كه آلودگي بصري ندارد، درآمد خودش را به شدت افزايش بدهد.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgt39t.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما