شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : 22634

تشکیل شورای هماهنگی هنری در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شورای هماهنگی هنری برای نخستین بار در کشور تشکیل شد که می‌تواند مبنای اقدامات مناسبی باشد.
تشکیل شورای هماهنگی هنری در قم
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی جمعه شب در مراسم اردیبهشت تئاتر که در تالار شهید آوینی برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: ما هنرمندان وظیفه داریم به دلیل شرایط خاصی که امام هادی (ع) داشتند، بیش از پیش مقام ایشان را گرامی بداریم و رهرو این امام همام باشیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور چهره‌های مجرب تئاتر قم در این مراسم گفت: باید تئاتر به بخشی از زندگی مردم تبدیل شود و ما نیز باید تلاش کنیم که گام‌های نوینی در این عرصه و در زمینه سایر هنرها برداریم.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به حضور شهردار در جشنواره فجر و اردیبهشت تئاتر اشاره کرد و گفت: این حضور را به فال نیک می‌گیریم و نشانه هم‌افزایی شهرداری با هنر تلقی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور شورای هماهنگی هنری استان تشکیل شده است که مبنای شکل‌گیری اتفاقات خوبی در طول سال خواهد بود.

حجتی عنوان داشت: از قم توقع ویژه‌ای می‌رود و هر کس که نام قم را می‌شنود، تصوری خاص از این شهر دارد، بنابراین باید به این نکته توجه کرد که قم یک جغرافیا نیست، بلکه یک اندیشه است.

در بخش دیگری از این مراسم مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی قم گفت: دست اندرکاران تئاتری را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم و از تمام کسانی که به من اعتماد کردند تقدیر می‌کنم.

اصغر نوبخت سپس به انتخاب ۱۲ خانواده شهید هنرمند برای تجلیل اشاره کرد و جای پای خانواده شهدا را روی صحنه بوسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgt39x.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما