چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 15894

نمايشگاه عفاف و حجاب در بوستان نرگس قم دائر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری قم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران شهر كريمه اهل بيت(س) همچنين برپایی نمايشگاه عفاف و حجاب در ايام دهه كرامت خبر داد.
نمايشگاه عفاف و حجاب در بوستان نرگس قم دائر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن نصيری، با اشاره به ديگر برنامه‌های اين دهه يادآوری كرد: جشنواره غذاهای سنتی و سالم نيز در اين دهه در بوستان نرگس قم برای بانوان قمی برگزار خواهد شد.
 
نصيری با بيان اينكه برای داوری اين غذاها، موضوع سلامت در نحوه پخت مأثر خواهد بود، اظهار كرد: برگزاری نمايشگاه عفاف و حجاب در بوستان نرگس از ديگر برنامه‌های معاونت امور اجتماعی، فرهنگی و شهرداری قم در اين دهه است.
 
معاون امور اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری قم بيان کرد: برگزاری نمايشگاه زنان و دختران سرپرست خانوار از ديگر اقداماتی است كه شهرداری قم در ايام دهه كرامت برگزار می‌نمايد و در اين نمايشگاه زنان و دخترانی كه مسئوليت اداره خانواده را به دوش می‌كشند محصولات خود را به معرض فروش می‌گذارند.
 
نصيری در ادامه به حركت كاروان گل و گياه در شهر قم كه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه كرامت برگزار شد اشاره كرد و يادآور شد: اين اقدام از ديگر برنامه‌های سازمان پارك‌ها و فضای سبز شهرداری قم به مناسبت دهه كرامت بود كه همزمان با برگزاری جشن دهه كرامت در كنار بارگاه ملكوتی حضرت فاطمه معصومه(س) اين كاروان گل حضور پيدا كرد و مورد استقبال زائران و مجاوران كريمه اهل بيت(ع) قرار گرفت.
 
به گفته معاون امور اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری قم، اين كاروان هم فضای شادی، مفرح و نشاط ‌آوری را در شهر به وجود ‌آورد و هم مردم را متوجه اهميت محيط زيست و موضوع درختكاری و گلكاری نمود.
 
وی اين حركت را هديه‌ای از جانب شهرداری به مردم دانست و تصريح كرد: اين كار باعث شد تا مردم بدانند شهروندان برای شهرداری اهميت دارند و شهرداری اين كاروان گل را به مردم شهر كريمه اهل‌ بيت(ع) به مناسبت ميلاد بانوی كرامت تقديم كرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgt79q.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما