دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 38844
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

هيچ مسئله‌اي نبايد توسعه و پيشرفت شهر قم را متوقف كند

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم گفت: فعاليت هاي شهري با برنامه ريزي ادامه پيدا مي كند و هيچ مسئله اي نبايد توسعه و پيشرفت شهر قم را متوقف كند.
هيچ مسئله‌اي نبايد توسعه و پيشرفت شهر قم را متوقف كند
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد با اشاره به انتقاد برخي رسانه ها از اجرايي شدن پروژه تقاطع سه سطحه شهيدان محمودنژاد اظهار كرد: هيچ مسئله اي نبايد موجب توقف توسعه و پيشرفت شهر قم باشد و بايد بتوانيم براي فعاليت ها برنامه ريزي كنيم.

وي با اشاره به اشكال برخي در خصوص آغاز پروژه شهيدان محمودنژاد در آستانه نيمه شعبان و تراكم بالاي زائرين و مسافرين در قم تصريح كرد: قم شهري مذهبي است و مناسبت‌هاي مذهبي در اين شهر مورد اقبال مردم است به همين خاطر بسياري از ايام شهر مملو از جمعيت بوده و نمي‌توان همواره جلوي پيشرفت شهر را گرفت.

شهردار قم خاطرنشان كرد: بيش از ۱۳۷ مراسم مذهبي در شهر قم داريم، اگر هر روز بخواهيم عمران و توسعه را متوقف كنيم امكان برنامه ريزي وجود نخواهد داشت.

وي با تاكيد بر ضرورت توسعه و پيشرفت شهر با برنامه ريزي و مديريت صحيح خاطرنشان كرد: بايد امور شهري پيش رود، اگر مردم و مسئولان دست به دست هم دهند مشكلات برطرف مي شود.

سقائيان نژاد با بيان اينكه اجراي پروژه هاي شهري براي تامين رفاه و آسايش مردم است، گفت: ممكن است در مسير تكميل پروژه ها مشكلاتي براي مردم و شهر رخ دهد، اما در آينده نزديك شيريني استفاده از اين پروژه ها در كام مردم باقي خواهد ماند.

وي گفت: اميدواريم سختي ها و مشكلات موجود در مسير اجراي پروژه ها را مردم تحمل كنند تا بتوان آينده اي بهتر، فعال تر و پوياتر براي شهر قم رقم زد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgt79w.ak97t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما