دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 21824

بانوان فوتسالیست قم در کامیاران به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: بانوان فوتسالیست تیم آبادگران قم در مسابقات لیگ فوتسال بانوان کشور در شهر کامیاران کردستان به میدان می‌روند.
بانوان فوتسالیست قم در کامیاران به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور از روز پایانی فروردین در کردستان آغاز می‌شود و آبادگران، نماینده قم در این مسابقات است.

تیم فوتسال بانوان آبادگران که در دور رفت با تفاضل گل صدرنشین گروه خود شد و از بخت مناسبی برای صعود به دور دوم برخوردار است با وجود اینکه گفته می‌شد با مشکلات مالی نیز مواجه شده اما در مسابقات مرحله دوم شرکت می‌کند.

بانوان فوتسالیست قمی از روز ۳۱ فروردین در شهر کامیاران استان کردستان به مصاف حریفان خود می‌روند و این در حالی است که در پایان دور رفت این مسابقات تمامی ۴ تیم حاضر در این گروه ۴ امتیاز کسب کردند اما تفاضل گل مناسب تیم آبادگران قم سبب شد این تیم در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم بانوان آبادگران قم با هدایت نرگس رضایی در نخستین مسابقه خود در دور رفت در نکا مازندران برابر تیم آریا خزر نکاء قرار گرفت و به تساوی ۲-۲ برابر این تیم رضایت داد.

نماینده قم در دومین مسابقه به دیدار تیم هیئت فوتبال اصفهان رفت و در یک بازی بر‌تر با پیروزی قاطع ۶ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

سومین و آخرین مسابقه آبادگران از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فوتسال بانوان دسته دوم کشور برابر تیم فوتسال پیروزی کامیاران برگزار شد که این مسابقه با برتری ۶ بر ۴ تیم پیروزی کامیاران کردستان خاتمه یافت.

نماینده قم قرار بود در این رقابت‌ها با تیم‌های آریا خزر نکاء مازندران، وحدت اهواز، شهرداری قروه، پیروزی کامیاران و هیئت فوتبال اصفهان همگروه باشد که در ‌‌‌نهایت تیم‌های وحدت اهواز و شهرداری قروه به این مسابقات نیامدند.

تیم بانوان آبادگران قم در این مسابقات با ترکیب ۱۰ نفره زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، سعیده مطیعی قمی، فریما حیدری، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری، زهرا مرادی، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و زینب ظهوری با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgt79x.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما