سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 28584
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد

ارسال 470 مقاله به همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع)

قم نيوز : قم نیوز:رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ارسال 470 مقاله به همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) و تایید 46 مقاله خبر داد.
ارسال 470 مقاله به همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع)
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام نجف لکزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد سبک زندگی اسلامی در بین مردم خراسان شمالی اظهار کرد: همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) با هدف تبیین و ترویج سبک زندگی ائمه اطهار (ع) از سوی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌‌بیت (ع) به دلیل الگوی اسلامی و دینی بودن ائمه اطهار (ع) ) در سطح ملی برگزار می‌شود.
 
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: از جمله اهداف این همایش می‌توان به توصیف و تببین ابعاد فردی و اجتماعی اهل‌بیت (ع)، تلاش برای ترویج الگوی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) در سطح ملی و فراملی، ارائه راهبردها و راهکارهای برآمده از سبک زندگی اهل‌بیت (ع) بر اساس برخی بحران‌های جامعه کنونی، ایجاد زمینه همدلی و همکاری بین انسان‌ها و آسیب شناسی زندگی افراد بر اساس سیره اهل بیت اشاره کرد.
 
لکزایی تصریح کرد: برای برگزاری همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل بیت (ع) 10 پیش نشست با اهداف و برنامه‌های مختلف تا کنون برگزار شده است و برای این همایش 470 مقاله ارسال شده، 322 مقاله به دبیرخانه این همایش راه پیدا کرده است و 46 مقاله نیز از میان این مقالات مورد تائید قرار گرفته است.
 
وی از انتشار مقالات تائید شده در 17 جلد خبر داد و گفت: از میان این 17 جلد، چهار جلد داستانک با جمع‌آوری 400 داستان منتشر و در روز همایش رونمایی خواهد شد.
 
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: از میان مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) 50 مقاله توسط بانوان نگارش شده است.
 
لکزایی بیان کرد: همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) روز پنجشنبه از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت 12 ادامه خواهد داشت و در این همایش چهار نفر از برگزیدگان همایش علمی و پژوهشی سبک زندگی اهل‌بیت (ع) تقدیر و تجلیل خواهند شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgtn9x.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما