شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 51164
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تنيس استان قم خبر داد

رقابت آريا گرانول قم با 11 مدعي قهرماني ليگ برتر تنيس

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تنيس استان قم گفت: تيم تنيس آريا گرانول قم در مسابقات ليگ برتر تنيس مردان ايران براي كسب عنوان قهرماني با 11 رقيب ديگر پيكار خواهد كرد.
رقابت آريا گرانول قم با 11 مدعي قهرماني ليگ برتر تنيس
رقابت آريا گرانول قم با 11 مدعي قهرماني ليگ برتر تنيس

به گزارش قنم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بعد از سال‌ها تیمی متشکل از بهترین‌های تنیس قم در مسابقات لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور به میدان برود، هر چند هنوز از نظر مالی با مشکلات و محدودیت‌های زیادی مواجهیم.

وی ادامه داد: حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یک رشته یعنی لیگ برتر مستلزم برخورداری از توان مالی بسیار بالا است و برای اینکه هزینه‌های تیم اعزامی به لیگ برتر را تامین کنیم رایزنی‌های متعددی انجام داده‌ایم تا اینکه حضور آریا گرانول به عنوان حامی همیشگی تنیس قم در لیگ برتر قطعی شد.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم تصریح کرد: واقعا باید از حسن نظر و حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت آریا گرانول از تنیس قم تشکر کنم که امسال نیز حامی تنیس قم برای حضور در لیگ برتر هستند و امیدوارم با درخشش تنیسورهای خوب قم در لیگ برتر، این لطف و حمایت آنها را جبران کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس برای آغاز دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر اشاره و عنوان کرد: دیدارهای نیم‌فصل نخست از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در تهران برگزار می‌شود.

خاتمی افزود: رقابت‌های لیگ برتر تنیس مردان ایران با عنوان جام خلیج‌فارس از 18 تا 24 شهریور ماه سال جاری در تهران و به میزبانی آکادمی بین‌المللی تنیس استقلال آغاز می‌شود و تیم‌ها تا هفتم شهریور برای ارسال مدارک خود به سازمان لیگ فرصت دارند.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی لیگ برتر روز هفدهم شهریور ماه با حضور نمایندگان تیم‌ها در آکادمی تنیس استقلال برگزار می‌شود، ابراز کرد: شروع مسابقات نیز از ساعت 10 صبح روز شنبه هجدهم شهریور ماه است و تیم آریا گرانول قم برای این منظور آماده می‌شود.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم در پایان به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اشاره و بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ابراء مشهد، آریا گرانول قم، هیأت‌ اصفهان، هیأت‌ البرز، فولاد آلیاژ یزد، سایپا آمل، شهید همدانی همدان، کلینیک مادر اهواز، هیأت‌ مشهد، بانک حکمت ایرانیان تهران، شهید شرافتی تهران و کرمان موتور تهران حضور دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9n.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما