جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 47114
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

300 هزار تن آسفالت امسال در معابر شهری توزیع می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از توزیع 300 هزار تن آسفالت در معابر شهری خبر داد و گفت: با این اقدام وضعیت آسفالت معابر بهبود می یابد.
300 هزار تن آسفالت امسال در معابر شهری توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به حرکت جدی شهرداری در حوزه آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: بالای 250 هزار تن در سال گذشته آسفالت در مناطق توزیع شد و این آمار را امسال به 300 هزار تن خواهیم رساند و این برنامه باید تا پنج سال ادامه یابد تا مشکل معابر شهر قم را بتوانیم برطرف کنیم.

شهردار قم با تاکید بر ضرورت تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر قم خاطرنشان کرد: رینگ سوم با تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی تکمیل می‌شود و در مسیر شهرک قدس تقاطع غیرهمسطح احداث کرده و برنامه احداث تقاطع در میدان ولیعصر نیز داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ شهرداری در حوزه عمرانی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که با احصاء مشکلات ترافیکی و اولویت بندی حرکت درستی را در حوزه عمرانی داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی بیان کرد: مذاکرات تبدیل پسماند به انرژی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم این اقدام را امسال اجرایی کنیم.

وی اجرای پروژه‌های تفریحی چون بوستان کوثر، باغ پرندگان، تله سیژ، آکواریوم را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه ایمن‌سازی پارک‌ها و واکاری و توسعه درختکاری اقدامات جدی انجام شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtq9t.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
جناب آقای شهردار محترم
اهالی خیابان عدالت 5 کوی 7 چندبار پیگیری اسفالت کوچه شده ایم ولی صورت نگرفته است .