چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 42164
منبع : خبرگزاری فارس
معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور مطرح کرد

فعالیت 1100 دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از ایجاد یک‌هزار و 100 دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور یاد کرد و گفت: امسال 300 دانشگاه به دلیل نداشتن کیفیت لازم پذیرش دانشجو نداشته‌اند که امیدواریم مشکلات آنها طی سال تحصیلی جاری رفع شود.
فعالیت 1100 دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور
به گزارش قم نیوز، بهزاد بهرامی‌نسب در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، از استان قم به عنوان قطب علمی پژوهشی جهان تشیع نام برد و اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی نتیجه تلاش فعالان قرآنی واحدهای استانی است که امسال شاهد برگزاری این جشنواره در قم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون نیز راه شهادت برای افراد سعادتمند باز است، اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی 24 شهید مدافع حرم را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکیدات آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت(ع) مسلمانان باید ابعاد مختلف زندگانی خود را با ارزش‌های قرآنی منطبق کنند تا در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

وی به برخی از تحولات انجام شده در چارچوب سازمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: بر اساس این تغییرات مرکز قرآن و عترت در معاونت فرهنگی ایجاد شده است که امیدواریم این اقدام دستاوردهای مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

بهرامی‌نسب از ایجاد هزار و 100 دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان‌های مختلف کشور یاد کرد و ادامه داد: امسال 300 دانشگاه به دلیل نداشتن کیفیت لازم پذیرش دانشجو نداشته‌اند که امیدواریم مشکلات آنها طی سال تحصیلی جاری رفع شود.

وی احیای شورای مرکزی دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی را اقدامی برای رسیدن به دستاوردهای جدید دانست و تصریح کرد: سال گذشته 18 نفر از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی توانستند در مسابقات قرآنی دانشگاه‌های کشور رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtq9t.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما