چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 36134
با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی انجام می‌شود

تجلیل از ۵ چهره موفق حوزوی در عرصه ارتباطات و تبلیغ

قم نيوز : قم نگار: اولین همایش سالانه انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با تجلیل از ۵ چهره موفق حوزوی برگزار می‌شود.
تجلیل از ۵ چهره موفق حوزوی در عرصه ارتباطات و تبلیغ
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرتضوی هشترودی - دبیر انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این همایش با سخنرانی آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام محسن قرائتی برگزار می‌شود.

به گفته وی، این همایش از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه در دارالقرآن الکریم علامه طباطبایی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه به بیان گزارشی از فعالیت‌های یک ساله این انجمن خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام مرتضوی هشترودی تجلیل از ۵ چهره مطرح در عرصه ارتباطات و تبلیغ را از برنامه‌های پایانی این همایش بیان کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد به دلیل موفقیت در تبلیغ سنتی و حجت‌الاسلام راستگو به سبب تبلیغ موفق در عرصه کودک و نوجوان از جمله این افراد هستند.

حجت‌الاسلام قدوسی به دلیل موفقیت در پرده‌خوانی نوین، حجت‌الاسلام زمانی معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه به دلیل موفقیت در عرصه تبلیغ بین الملل، حجت‌الاسلام سید سعیدرضا عاملی متخصص علوم ارتباطات و رسانه به دلیل موفقیت در عرصه‌های تبلیغ در فضای مجازی و حجت‌الاسلام ناصر رفیعی به دلیل تبلیغ موفق در منابر از دیگر شخصیت‌هایی هستند که در این همایش از آنها تجلیل می‌شود.

دبیر انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه از برگزاری نمایشگاه فعالیت‌های این انجمن در حاشیه همایش خبر داد و گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه در یک سال گذشته در برگزاری ۴ همایش بین‌المللی و ۶ همایش ملی مشارکت داشته و علاوه بر آن ۴ نشست نقد کتاب را برگزار کرده است. این اقدامات به همراه سایر فعالیت‌های انجمن در نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgtq9w.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما