سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 28124
در حرم کریمه اهل بیت (ع)

همایش بسیج رسانه و هیئت اصحاب رسانه در قم برگزار می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: در ایام مبارک هفته وحدت و در آستانه ۲۱ دی ماه، روز قشر بسیج رسانه، همایش بزرگ بسیج رسانه با محوریت هیئت اصحاب رسانه استان در حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
همایش بسیج رسانه و هیئت اصحاب رسانه در قم برگزار می‌شود‌
به گزارش قم نیوز ، سید محمدمهدی موسوی، سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار داشت: این همایش چهارشنبه شب هفته جاری به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با مشارکت این سازمان و نیز خانه مطبوعات استان و انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران قم در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌گردد.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه استان، تاکید بر تعمیق وحدت و همدلی میان خبرنگاران و اهالی رسانه و نیز تقویت همگرایی و هم افزایی میان آنان در راستای تحقق اهداف مقدس نظام در جبهه رسانه‌ای است، بیان کرد: همچون چند برنامه و همایش اخیر، این مراسم نیز با مشارکت فعال اهالی خبر و رسانه و به خصوص نهادهای صنفی از جمله خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران برگزار می‌شود تا تداوم بخش این همدلی و مشارکت جمعی در سطح استان باشد.
 
موسوی در ادامه با بیان اینکه سخنران این مراسم آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه شهر قم است، عنوان کرد: از کلیه فعالان رسانه‌ای استان اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، گزارشگر، مدیران رسانه‌ها و دیگر فعالان مرتبط به همراه خانواده‌هایشان دعوت می‌شود در این مراسم معنوی که با محوریت هیئت بزرگ اصحاب رسانه است، شرکت نمایند.
 
وی خاطرنشان کرد: هیئت اصحاب رسانه استان متشکل از خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها و جراید، عکاسان و نیز خبرنگاران، فعالان و دست اندرکاران صدا و سیمای استان به ابتکار آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشکیل شده و بنا دارد در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال به اجرای برنامه بپردازد.
 
گفتنی است، 21 دی ماه، سالروز شهادت خبرنگارشهید غلامرضارهبر از شهدای رسانه که در سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید، به عنوان روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما