شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46494
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر هندبال بانوان کشور؛

تیم هندبال هدف پویان جوان قم مغلوب تأسیسات دریایی تهران شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در لیگ برتر هندبال بانوان کشور مغلوب تیم تأسیسات دریایی تهران شد.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم مغلوب تأسیسات دریایی تهران شد
به گزارش قم نیوز، هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور برگزار شد و تیم هندبال هدف پویان جوان قم در آخرین مسابقه خود برابر تیم نایب قهرمان لیگ برتر هندبال نتیجه را واگذار کرد.

تیم‌های هندبال هدف پویان جوان قم و تأسیسات دریایی تهران غروب جمعه در سالن شهدای بهزیستی قم به دیدار هم رفتند که در این بازی ۲ تیم در پایان نیمه نخست در یک بازی پایاپای به تساوی ۹ بر ۹ دست یافتند.

در نیمه دوم تیم تأسیسات دریایی که از وجود تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی هندبال سود می‌برد موفق‌تر عمل کرد و توانست ۲۸ بر ۲۳ بر تیم هدف پویان قم غلبه کند در حالی که فاطمه خلیلی دروازه بان ملی پوش تیم هدف پویان قم درخشش قابل توجهی در این مسابقه داشت.

هدف پویان در این مسابقه در غیاب چند چهره خود به میدان رفت به طوری که منیره دارابی و فاطمه رجبی به دلیل آسیب دیدگی این تیم را همراهی نکردند و زهرا خوش لهجه دیگر غایب تیم هدف پویان در این بازی بود ضمن این که مرضیه افشاری ستاره مصدوم هدف پویان در این بازی روی نیمکت تیمش نشست.

در پایان این مسابقه، مراسم اهدای جام و مدال‌های تیم تأسیسات دریایی تهران به عنوان تیم نایب قهرمان لیگ برتر انجام شد و مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال زنان، طاهره مبری سرپرست تیم ملی و حسین محمدخانی رئیس هیئت هندبال استان قم در اهدای جوایز حضور داشتند.

در پایان هفته چهاردهم تیم هدف پویان جوان رتبه خود را در رده چهارم جدول لیگ برتر تثبیت کرد اما تیم‌های شهید چمران لارستان فارس، تأسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtt9t.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما