چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 34424
منبع : قم پرس

اخراج قهرمان ملی و حمایت جامعه ورزش استان قم از او

قم نيوز : قم نگار: مجید عبدالجسینی با طرح ایرادهای حقوقی و افزایش انتقادها به برگزاری تئاتر دویست میلیون تومانی از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اخراج شد.
اخراج قهرمان ملی و حمایت جامعه ورزش استان قم از او
به گزارش قم نیوز، پیرو رسانه ای شدن خبری درباره ی برگزاری یک تئاتر دویست میلیون تومانی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اعتراض های گسترده ی هنرمندان قمی این سازمان در نخستین گام مجید عبدالحسینی قهرمان ملی ایران که در کسوت « کارشناس ورزشی » در این سازمان خدمت می کرد با نامه ی پایان ماموریت ، محترمانه اخراج و در اختیار شهرداری مرکز قرار داد.

در پی این اتفاقات،عده کثیری از قهرمانان،ورزشکاران،پیشکسوتان و ورزش دوستان استان قم به طرق مختلف،از اتفاقات به وجود آمده ابراز نارضایتی نموده واعلام حمایت خود را نسبت به کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران ابراز داشتند، و خواهان رسیدگی هرچه سریع تر موضوع توسط مسئولین زیربط ،علی الخصوص،شهردار و استاندار قم در این مورد شدند.

خاطر نشان می شود، مجید عبدالحسینی از قهرمانان سرشناس کاراته کشور و از افتخار افرینان تاریخ ورزش استان قم می باشد که بیش از ۵۰ مدال رنگارنگ ملی وبین المللی برای ورزش کشور به ارمغان آورده است و سالیان متوالی برای استان و کشور در میادین مختلف بین المللی افتخار آفرینی نموده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgtt9w.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما