قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از پیش‌بینی 7 نقطه و ایستگاه دائمی برای انتقال تماشاگران علاقه‌مند به تماشای بازی‌های صبا به ورزشگاه یادگار امام خبر داد.
انتقال تماشاگران صبا به ورزشگاه یادگار امام از 7 نقطه شهر قم
به گزارش قم نیوز، عباس‌ جهان‌بینی تصریح کرد: ما امسال برای بهره‌برداری صحیح و مطلوب از حضور تیم فوتبال صبا در قم برنامه‌های متنوعی داریم که با امید به خدا و یاری مسئولین و حمایت مردم یک به یک آنها را اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از برنامه‌ریزی‌های خوبی که در هیئت مدیره انجام شد خوشبختانه آرزو و خواست چند سال اخیر مردم و مسئولین قم که همان انتقال دائمی تیم صبا به قم بود برآورده شد و از امسال تیم صبا به طور کامل در قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تصریح کرد: گام بعدی ما اطلاع‌رسانی صحیح و لحظه‌ای از برنامه‌ها و رخدادهای باشگاه و تیم‌های زیر مجموعه صبا به مردم و مخاطبین است که در این زمینه پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه صبا اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: دیگر اقدامی که انجام دادیم تا به نوعی رسالت و وظیفه خود را در مقابل مردم شریف قم و مخاطبین و هواداران صبای قم به انجام رسانده باشیم، پیش‌بینی‌ اقدامات لازم برای رفاه حال تماشاگران، فوتبال‌دوستان و هواداران صبای قم است.

جهان‌بینی از پیش‌بینی امکانات رفاهی برای هواداران صبا و انتقال تماشاگران از ۷ نقطه شهر قم به ورزشگاه یادگار امام خبر داد و افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برای رفاه تماشاگران و انتقال آنها به ورزشگاه یادگار امام تمهیدات جدیدی در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه با هدف رفاه تماشاگران و احترام به این سرمایه‌های ارزشمند فوتبال، از دیدار خانگی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تیم نفت مسجد سلیمان، امکاناتی را برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام در نظر گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: به همین منظور قرارداد همکاری بین باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و شرکت اتوبوسرانی قم منعقد شد تا از این به بعد تماشاگران فوتبال دوست استان قم و هواداران ارزشمند صبای قم از ۷ نقطه شهر به ورزشگاه یادگار امام و بالعکس منتقل شوند.

وی در پایان اظهار کرد: ساعت حرکت اتوبوس‌های حامل تماشاگران و هواداران صبا به ورزشگاه یادگار امام قم برای دیدار خانگی هفته دوم لیگ برتر فوتبال بین صبای قم و نفت مسجدسلیمان راس ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد از ایستگاه‌های مورد نظر انجام می‌شود.

ایستگاه‌های انتقال هواداران صبا به ورزشگاه یادگار امام قم:

ایستگاه شماره ۱: میدان نبوت

ایستگاه شماره ۲: میدان توحید

ایستگاه شماره ۳: شهرک قائم روبروی مرکز تربیت معلم

ایستگاه شماره ۴: ورزشگاه شهید جعفر حیدریان

ایستگاه شماره ۵: پردیسان مقابل دانشگاه آزاد

ایستگاه شماره ۶: میدان جهاد

ایستگاه شماره ۷: میدان امام خمینی (ره)

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtt9x.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما