سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52334
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

ابراز همدردی با بازماندگان حوادث اخیر قم/شهرداری رسیدگی کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جزئیات این حوادث ضمن ابراز همدردی با بازماندگان دو شهروند فوت شده گفت: هرچند دادستانی این مساله را غیرعمد دانسته اما ما این حادثه را به بازماندگان تسلیت گفته و خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم.
ابراز همدردی با بازماندگان حوادث اخیر قم/شهرداری رسیدگی کند
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی دوشنبه شب در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و برخی اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تسلیت حوادث دو روز اخیر قم اظهار کرد: دست‌فروشی در قم به معضلی تبدیل شده بود که به لطف خدا و تلاش شهرداری و دستگاه قضایی و انتظامی این شرایط بهبود یافت.

وی با اشاره به جزئیات این حوادث ضمن ابراز همدردی با بازماندگان دو شهروند فوت شده گفت: هرچند دادستانی این مساله را غیرعمد دانسته اما ما این حادثه را به بازماندگان تسلیت گفته و خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شهرداری رسیدگی به موضوع دو حادثه اخیر را در دستور کار خود قرار داده و نتایج آن را اعلام کند خاطرنشان کرد: صورت‌وضعیت‌ها و تأیید آن‌ها بود که پیمانکار موجب این حادثه شد که به خانواده وی نیز تسلیت عرض می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی در استان قم و کشور، با بیان اینکه تلاش‌های جهاد دانشگاهی جای تقدیر دارد گفت: در خصوص طرح ایریکا نیز هر کمکی که نیاز باشد آمادگی داریم که همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtw9n.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما