يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46304
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بوکس استان قم خبر داد:

موفقیت بوکسورهای قم در کسب 3 مدال مسابقات نونهالان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ بوکس استان قم از موفقیت بوکسورهای مستعد و آینده‌دار قم در کسب سه مدال از پیکارهای قهرمانی نونهالان کشور خبر داد.
موفقیت بوکسورهای قم در کسب 3 مدال مسابقات نونهالان ایران
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: نفرات عضو تیم هیأت‌ بوکس استان قم برای حضور پنجمین فستیوال بوکس رده سنی نونهالان کشور بعد از انجام تمرینات منظم و با برنامه زیر نظر مربیان خود با انگیزه و آمادگی بسیار بالا راهی این رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: توجه ویژه‌ای که به رده‌های سنی پایه و استعدادهای این رشته ورزشی صورت گرفته، زمینه رشد واقعی بوکس قم را فراهم کرده و خوشبختانه همین استعدادها که نتیجه تلاش و دلسوزی مربیان پرتوان بوکس قم هستند، در رقبت‌های کشوری افتخار آفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم اضافه کرد: بعد از جلسه‌ای که در هیأت‌ برای تصمیم‌گیری به منظور شناسایی ترکیب نهایی تیم اعزامی قم به فستیوال بوکس رده سنی نونهالان کشور تشکیل شد، در نهایت اعزام امیرحسین احمدی، محمدجواد بختیاری و ابراهیم رسولی به این رقابت‌ها قطعیت پیدا کرد.

وی افزود: در حالی که مسوولیت مربیگری تیم اعزامی هیأت‌ بوکس قم را حسین جمال‌لو بر عهده داشت، بوکسورهای نونهال قم به منظور رویارویی با حریفان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور راهی شهرستان صومعه‌سرای استان گیلان شدند.

عباس‌زاده با اشاره به نتایج نهایی فستیوال بوکس نونهالان کشور در صومعه‌سرا، بیان کرد: ابراهیم رسولی نماینده تیم اعزامی قم در وزن ۴۴.۵ کیلوگرم بود که با ارائه توانایی و استعداد بالای خود از سد تمام حریفان عبور کرد و به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: دومین نماینده قم در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرحسین احمدی بود که این بوکسور مستعد و خوش‌آتیه نیز در جدال با حریفان خود عملکرد موفقی داشته و به دیدار نهایی این وزن نیز راه پیدا کرد اما در تلاش برای کسب مقام قهرمانی بد شانس بود و سرانجام به نشان نقره بسنده کرد.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های هر سه نماینده قم و کادر فنی این تیم، اظهار کرد: موفقیت‌های تیم اعزامی قم در این رقابت‌ها با درخشش محمدجواد بختیاری در وزن ۳۸ کیلوگرم کامل شد و این بوکسور نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم نشان برنز را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcgtw9t.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما