دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۳
کد مطلب : 27314
ویژه‌های قدس/

بازداشت طلبه سیرجانی در سمنان

قم نيوز : قم نیوز: روزنامه قدس نوشت: علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی در پایان نماز جمعه سمنان بازداشت شد.
بازداشت طلبه سیرجانی در سمنان
به‌گزارش قم و به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،

باران های اسیدی
سید شریف حسینی (نماینده مردم اهواز در مجلس) با تقدیر از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌دلیل عیادت از قربانیان اسیدپاشی، گفت: وزیر باید سفری به سایر استان‌ها که گرفتار باران‌های اسیدی می شوند نیز داشته باشد؛ امسال در نخستین بارندگی استان خوزستان، 5 تا 6 هزار نفر دچار تنگی نفس شدند.
 
اعتراض به لغو حق بیمه
جمعی از کارگران ساختمانی و کارگران پتروشیمی ایلام در اعتراض به لغو حق بیمه خود صبح دیروز برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
 
این مسأله به تشخیص مجلس نیست
حسام الدین آشنا (مشاور رئیس‌ جمهور) در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی عقیده دارند توافق هسته‌ای نهایی باید به تأیید مجلس برسد، گفت: مسأله مذاکرات هسته‌ای چیزی است که در سطح کلان نظام مطرح می‌شود، بنابر این تشخیص اینکه چه چیزی نیاز به مصوبه مجلس دارد و یا به مصوبه آن نیاز ندارد نه در حد تعدادی از نمایندگان مجلس است نه در حد رسانه ها و نه در حد دلواپسان.
 
هشدار وزیر بهداشت درباره سرطان‌ها
دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت با اظهار تأسف از فوت مرتضی پاشایی به دلیل ابتلا به سرطان معده، گفت: سرطان واقعیتی تلخ در زندگی صنعتی و مدرن امروزی است و باید تدابیری اتخاذ کنیم که سرعت روند رو به رشد آن را کنترل کنیم.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سرطان معده کشنده‌ترین سرطان در ایران و بخصوص در مردان است، گفت: مشکل کنونی ما بی توجهی به توصیه‌های وزارت بهداشت است.
 
بیعت‌ بازیکن فاینورد با داعش!
گروه ترویستی داعش از بیعت «عماد المغربی» یکی از بازیکنان سابق تیم فاینورد هلند با «ابوبکر البغدادی» رهبر خودخوانده داعش خبر داد.
 
تایلند، خطرناک‌ترین مقصد گردشگری جهان
در کتابی که جان استاپلتون نویسنده انگلیسی به نگارش درآورده، تایلند به عنوان خطرناک‌ترین مقصد گردشگری جهان معرفی شده است. جان استاپلتون که بزودی قرار است کتابش را به چاپ برساند، کودتای نظامی و پرونده حل‌نشده‌ قتل دو گردشگر انگلیسی در ماه سپتامبر را از عوامل اصلی پیش‌بینی خود برای کاهش میلیونی شمار مسافران تایلندی دانسته است.
 
بازداشت در سمنان
علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی خواستار سخنرانی در نماز جمعه سمنان شد، ولی مسؤولان ستاد نماز جمعه خواستار ارایه مجوز از او شدند و چون وی نتوانست مجوزی ارایه دهد موفق به سخنرانی نشد. این طلبه در پایان نماز، هنگامی که می‌خواست به امام جمعه سمنان نزدیک شود با جلوگیری محافظان وی مواجه و بازداشت شد.
 
مخالفت نجفی با استعفای میلی منفرد
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت که با استعفای معاون آموزشی و رئیس مرکز هیات های امنای این وزارتخانه موافقت نکرده است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcgtw9x.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سید سعید
تکذیبیه ی بازداشت

آیا طلبه سیرجانی در نماز جمعه سمنان بازداشت شده است؟!! / حرکت کاروان “از خراسان تا فلسطین” همچنان ادامه دارد…/
http://yaran57.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b7%d9%84%d8%a8%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%b1%d8%ac%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%b3%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2/