سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 13274
در نشست استاندار قم با معاون وزير راه و شهرسازي مطرح شد:

وجود 13 پروژه آماده افتتاح در بخش سكونت گاه هاي غير رسمي استان قم

قم نيوز : قم نیوز: كرم رضا پيريايي در اين نشست با قدرداني از اهتمام جدي مجموعه هاي ملي نسبت به مسائل و مشكلات استان قم، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازي از جمله مجموعه هايي است كه همواره نگاه ويژه اي به قم دارد.
کرم رضا پیربابایی استاندارقم،نوروز92
کرم رضا پیربابایی استاندارقم،نوروز92
به گزارش قم نیوز، وي هدف از تشكيل اين نشست را بررسي تعهدات مرتبط با وزارت راه و شهرسازي و ترجيحاً شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري در زمينه مصوبات سفر مقام معظم رهبري، دور دوم سفر دولت و شوراي مسكن و حمل و نقل سال گذشته استان در حضور وزير عنوان و تصريح كرد: اجراي ۱۸ پروژه در مناطق محروم از محل سكونت گاه هاي غير رسمي از پروژه هاي مصوب سفر رهبري به قم محسوب مي شود كه ۱۳ پروژه آن آماده بهره برداري است.

استاندار قم با بيان اين كه اين پروژه ها در نيمه دوم ارديبهشت ماه جاري افتتاح خواهند شد، گفت: دستگاه هاي بهره بردار استان بايد هر چه سريع تر نسبت به تجهيز و تكميل خدمات ضروري اين پروژه ها اقدام نمايند.

پيريايي با اشاره به تصويب طرح ساماندهي و احياي حريم امامزاده چهل اختران قم از تعهدات مشترك استان و وزارت راه و شهرسازي، لزوم تسريع در تخصيص كامل اعتبارت مصوب و نيز شتاب بخشي به روند انجام مطالعات و اجراي اين طرح مهم را خواستار شد.

استاندار قم اختصاص ۴۸ هكتار زمين به طرح هاي مسكن مهر شهر قم را از ديگر مصوبات مورد توافق در شوراي مسكن استان برگزار شده با حضور مهندس نيكزاد در بهمن سال گذشته عنوان و خاطرنشان كرد: اين موضوع نياز جدي استان بوده و اميدواريم با مساعدت شخص وزير هر چه زودتر واگذاري انجام شود.
معاون وزير راه و شهرسازي نيز در اين نشست با اشاره به مباحث مطرح شده گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازي آماده انجام تعهدات خود در استان قم مي باشد.

كيان پور با تاكيد بر ضرورت سرعت دادن به روند اجراي طرح هاي نوسازي بافت شهري قم، از هزينه كرد سهم ۶۵ ميليارد ريالي اين وزارتخانه در پروژه ساماندهي امامزاده چهل اختران خبر داد و افزود: براي سال ۹۲ نيز سعي خواهيم كرد تا اعتبار مناسبي براي اين طرح پيش بيني شود.

وي همچنين با اشاره به ساير تعهدات استاني اين مجموعه گفت: مبلغ ۶۰۰ ميليون ريال كمك وزارت راه و شهرسازي به داروخانه جمكران تامين شده و بزودي پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcgtx9q.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما