سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 27224
استاندار قم:

برخورد با معضل زمین‌خواری در قم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: زمین استان قم از ارزش خاصی برخوردار بوده و مبارزه و برخورد با معظل زمین خواری در قم نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان و همکاری صمیمانه مردم است.
برخورد با معضل زمین‌خواری در قم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با زمین خواری در استان قم با بیان اینکه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی بر برقراری عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: زندگی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره برهمین اساس بوده است.

استاندار قم با اشاره به وظیفه مسئولان در زمینه تحقق عدالت در جامعه اسلامی، افزود: همه مسئولان موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای مقابله با پدیده زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در کشور تصریح کرد: برای ریشه کنی این معضل باید تمام همت خود را به کار بگیریم.

نماینده عالی دولت با تأکید بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف پدیده زمین خواری اعم از تصرف، تغییر کاربری و ساخت وساز غیر مجاز، خاطرنشان کرد: با تمامی مصادیق تخلف در این عرصه با قاطعیت در استان برخورد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به موقعیت و ارزش زمین در استان قم افزود: زمین این شهر از ارزش خاصی برخوردار بوده و مبارزه و برخورد با معظل زمین خواری در قم نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان و همکاری صمیمانه مردم است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgtx9x.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما