دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 50994
منبع : خبرگزاری فارس

آتليه‌طهران و انگيزه انتقام قمي‌ها از مشهدي‌ها

فرج‌زاده: میلیاردی هزینه نکرده‌ايم
قم نيوز : نماينده فوتسال استان قم در دومين ديدار خانگي خود از نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم فرش‌آراء مشهد صف‌آرايي مي‌كند.
آتليه‌طهران و انگيزه انتقام قمي‌ها از مشهدي‌ها / فرج‌زاده: میلیاردی هزینه نکرده‌ايم
آتليه‌طهران و انگيزه انتقام قمي‌ها از مشهدي‌ها / فرج‌زاده: میلیاردی هزینه نکرده‌ايم
به گزارش قم نیوز، در حالی که چهارمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و هفتمین روز تیر ماه با برگزاری 6 بازی پیگیری می‌شود، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دومین دیدار داخل خانه خود مقابل تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد صف‌آرایی می‌کند.

این بازی از هفته چهارم لیگ نوزدهم در حالی از ساعت 18 روز سه‌شنبه 27 تیر در قم برگزار می‌شود که فرش‌آراء مشهد فصل گذشته در بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم با یاسین‌پیشرو مساوی کرد و در مشهد نماینده قم را شکست داد، به همین خاطر جدال عصر سه‌شنبه در قم می‌تواند میدانی برای انتقام قمی‌ها از فرش‌آراء بابت توقف در بازی خانگی و شکست در بازی خارج از خانه فصل قبل باشد.

 

* معرفی داوران مسابقه آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد

کمیته داوران اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد در هفته چهارم از دور رفت نوزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا آتلیه‌طهران در تلاش برای کسب دومین پیروزی متوالی خود در بازی‌های خانگی به مصاف نماینده خراسان‌رضوی برود.

دیدار آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد از چهارمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 18 عصر سه‌شنبه 27 تیر ماه در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و قضاوت این مسابقه را ولی امجدی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

ولی امجدی داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های سوم و هشتم جدول رده‌بندی را محمد داوودپور به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، رضا رحیمی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و علی حاتمی به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است و هرمز مشفق نیز ناظر این دیدار خواهد بود.

 

* فاصله 3 امتیازی نمایندگان قم و مشهد در جدول لیگ برتر

کمیته داوران اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه حساس تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد در هفته چهارم از دور رفت لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را در حالی معرفی کرد که این دو تیم در هفته‌های قبل شکستی در کارنامه ندارند و فاصله آنها در جدول سه امتیاز است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با کسب یک برد و یک تساوی حاصل از دو مسابقه هفته‌های دوم و سوم با چهار امتیاز در مکان هشتم جدول 14 تیمی رقابت‌ها ایستاده است و یک بازی و سه امتیاز کمتر از نماینده مشهد دارد، در حالی که مشهدی‌ها با هفت امتیاز سوم هستند.

 

* غیاثی: برای کسب دومین برد این فصل آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به آخرین وضعیت این تیم در آستانه جدال با فرش‌آراء تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که ما پیش از آغاز فصل زمانی برای تمرین، ایجاد هماهنگی و انجام کار تاکتیکی نداشته‌ایم به همین خاطر به بازی‌های هفته‌های آغازین لیگ به عنوان مسابقه تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

سیدوحید غیاثی عنوان کرد: ما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم که نمایش هفته دوم مقابل ارژن فارس نشان داد که از ظرفیت، توانمندی و تکنیک بسیار بالایی برخوردارند و با گذر زمان قطعا وقتی با یکدیگر هماهنگ شده و تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را اجرا کنند، به موفقیت‌های خوبی می‌رسیم اما هرگز مغرور نیستیم.

وی افزود: تمرین تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم قم پیش از رویارویی با تیم فرش‌آراء مشهد شب قبل از مسابقه در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و تیم میهمان نیز پیش از تمرین شاگردان سیدوحید غیاثی در این سالن به تمرین تاکتیک‌های ویژه بازی عصر سه‌شنبه پرداخت.

 

* پیروزی آتلیه‌طهران برابر ارژن در آخرین دیدار خانگی

بعد از اینکه نخستین مسابقه خانگی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به دلیل آماده نبودن سالن شهید حیدریان قم در روز هشتم تیر ماه به زمان دیگری موکول شد، این تیم در هفته دوم توانست تیم لبنیات ارژن فارس را با حساب سه بر دو شکست داده و در هفته سوم میزبان خود تیم پارسیان شهر قدس را با تساوی دو بر دو متوقف کند.

در هفته چهارم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد، بازی‌های بسیار حساس دیگری نیز برگزار می‌شود اما شاگردان سیدوحید غیاثی در صورت برتری مقابل نماینده مشهد با یک بازی کمتر با فرش‌آراء هم امتیاز می‌شوند و به رده‌های بالای جدول صعود می‌کنند.

تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد حریف این هفته تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم، تا قبل از هفته چهارم دو برد و یک تساوی در کارنامه دارد و در حال حاضر بعد از تیم‌های 10 امتیازی گیتی‌پسند اصفهان و تیم 9 امتیازی فرش‌آراء مشهد، با کسب هفت امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

* تقدیر کاپیتان آتلیه‌طهران از حمایت تماشاگران قمی

کاپیتان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ابتدا باید از پرشورترین و متعصب‌ترین هواداران فوتسال ایران که حامیان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند بابت دلگرمی‌هایی که به تیم می‌دهند تشکر کنم چون اگر حمایت آنها نباشد ما هیچ انگیزه دیگری برای تلاش نداریم.

هاشم فرج‌زاده اضافه کرد: دلیل خوب نتیجه گرفتن تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از فصل قبل که در لیگ دسته اول فوتسال ایران موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و مجوز صعود به لیگ برتر شد تا کنون فقط با حمایت‌های پرشور هواداران بوده و آنها در هر بازی برای ما بمب انرژی و روحیه بوده‌اند.

وی که سابقه عضویت در تیم‌های مختلف نظیر ماهان‌تندیس، یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران قم را دارد، اضافه کرد: روز  سه‌شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مقابل یک تیم خوب، قدرتمند و متمول یعنی فرش‌آراء مشهد بازی می‌کنیم، بازی سختی داریم اما مطمئنم که با وجود هواداران و تشویق‌های خوب آنها آماده یک بازی خوب و کسب یک برد شیرین دیگر هستیم و در واقع پشتمان به آنها گرم است.

 

* فرج‌زاده: تیم ما میلیاردی هزینه نکرده است

کاپیتان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم ابراز کرد: مطمئناً عصر سه‌شنبه تماشاگران خوب تیم ما با پرکردن سکوهای سالن  دو هزار نفری شهید حیدریان قم، جهنمی برای تیم فرش‌آراء مشهد درست خواهند کرد که مشهدی‌ها در خواب هم ندیده باشند و به امید خدا با یک برد خوب بعد از بازی با آنها خوشحالی کنیم.

وی راجع به وضعیت مالی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم و مقایسه تیمش با سایر رقبا نظیر فرش‌آراء مشهد، تصریح کرد: درست است که تیم ما مثل فرش‌آراء مشهد میلیاردی هزینه نکرده و نصف امکانات آنها را هم ندارد، ولی در عوض تماشاگرانی داریم که با هیچ چیز آنها را عوض نمی‌کنیم و به آنها می‌بالیم، بنابراین بی‌صبرانه منتظر حضور و حمایت پرشورشان هستیم تا یک بار دیگر پرچم قم را بالا ببریم.

 

* اطمینان: حمایت تماشاگران قمی باعث قوت قلب ما می‌شود

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز راجع به مسابقه هفته چهارم لیگ برتر با تیم فرش‌آراء مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مطمئناً تا اینجا حضور گرم آنها باعث قوت قلب ما و کسب نتیجه‌های خوب تیم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بوده است.

ناصر اطمینان که سال گذشته با درخشش در ترکیب تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به تیم ملی ایران نیز دعوت شد، ابراز کرد: امیدوارم عصر سه‌شنبه یک بار دیگر تماشاگران خوب ما با حضور گرم خود قوت قلب مجموعه تیم باشند تا بتوانیم نتیجه خوبی را برابر فرش‌آراء رقم  بزنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgty9n.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما