جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 11924
در دومین سالگرد قیام مردم بحرین

گردهمایی «دو سال مقاومت در مظلومیت مضاعف» برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمایی بزرگ «دو سال مقاومت در مظلومیت مضاعف» همزمان با دومین سالگرد قیام مردم بحرین در مسجد اعظم قم برگزار شد.
گردهمایی «دو سال مقاومت در مظلومیت مضاعف» برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در دومین سالروز قیام مردم بحرین علیه حکومت خودکامه آل خلیفه، مراسم و گردهمایی بزرگی با عنوان «دو سال مقاومت در مظلومیت مضاعف» به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و خبرگزاری ابنا در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم، شخصیت‌هایی چون آیت‌الله علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم، آیت‌الله امینی امام جمعه قم، آیت‌الله شاه‌آبادی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید حضور داشتند.

سخنران نخست این گردهمایی حجت‌الاسلام محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بود.

وی اظهار داشت: مردم بحرین در میان همه کشورهای اسلامی مظلومت بیشتری دارند، چراکه هیچ یک از رسانه‌ها و شبکه‌های خبری جهان در کشورهای مختلف حاضر نیستند، خبر کشتار آن‌ها را پوشش دهند، چون دولت‌های استعماری آن‌ها را زیر فشار گذاشته‌اند.

اختری ادامه داد: جمعیت دفاع از مظلومان بحرین این مراسم را برگزار کرده و سعی دارد از این طریق به ظالمان آل خلیفه و آل سعود بفهماند که شیعیان جهان، مردم مظلوم بحرین را فراموش نکرده‌اند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام جمعه اراک با اشاره به آزمون بزرگ مردم بحرین طی دو سال گذشته خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه باید بداند که حرکت‌های وحشیانه‌اش تداوم نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: علمای اسلام رسالت سنگینی بر دوش دارند و نباید در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین سکوت کنند؛ امروز شاهد هستیم که دنیای غرب به همراهی برخی کشورهای اسلامی برخوردی دوگانه با مسئله سوریه و بحرین دارند و با اینکه از تروریست‌های سوری دفاع می‌کنند، اما در برابر کشتار شیعیان عکس‌العلمی از خود نشان نمی‌دهند.

شایان ذکر است، روز چهارشنبه نیز گردهمایی دو سال مقاومت مردم بحرین با حضور طلاب غیرایرانی در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد و در این گردهمایی یاد و نام ۱۲۰ شهید مقاومت بحرین گرامی داشته شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgty9q.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما