پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 42984
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

امنیت کشور فراسوی مرزها ایجاد شده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه با رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت با وجود واقع شدن در منطقه‌ای پرآشوب از نظر امنیتی در شرایط کم‌نظیری قرار دارد، گفت: با راهبردهای اتخاذ شده امنیت کشور از فراسوی مرزها ایجاد شده است.
امنیت کشور فراسوی مرزها ایجاد شده است
به گزارش قم نیوز،  ‌علی شمخانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه مرجعیت در نظام اسلامی دارای نقش و جایگاه بسیار ارزنده‌ و والایی است، اظهار کرد: بهره‌مندی از ارشادات و رهنمودهای مراجع تقلید فرصتی بسیار ارزنده برای مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت انفاس قدسی شهدا و با رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت با وجود واقع شدن در منطقه‌ای پرآشوب از نظر امنیتی در شرایط کم‌نظیری قرار دارد، تاکید کرد: با راهبردهای اتخاذ شده امنیت کشور از فراسوی مرزها ایجاد شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مسئله معیشت از بخش‌هایی است که می‌تواند منجر به آسیب پذیری در ابعاد فرهنگی و اقتصادی کشور شود، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات معیشتی در کشور با تکیه بر راهبردهای اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری قوا و دستگاه‌ها با دولت هستیم.

وی با اشاره به نقش آیت‌الله مکارم شیرازی در تبیین ریشه‌های تکفیر و همچنین توسعه رویکردهای تقریب بین مذاهب در دنیای اسلام گفت: سلطه‌گران به دنبال این هستند که اختلافات را در جهان اسلام دامن زده و با این شیوه افکار عمومی را از دشمن اصلی که رژیم صهیونیستی است، منحرف کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgty9t.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما