چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 22904

دولت دقت کند، مخالفی از صحنه سیاست حذف نشود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم گفت: در دولت های گذشته تفسیر غلطی از این مسئله شده بود و سیاست دولت ها حذف حزب مخالف از صحنه سیاست بود که سبب ایجاد تنش ها و در نتیجه عقب ماندگی می شد.
دولت دقت کند، مخالفی از صحنه سیاست حذف نشود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن رضایی که در دیدار با استاندار قم سخن می گفت، با اشاره به آثار مثبت استفاده از توان گروه های مختلف در دولت یازدهم گفت: در دولت های گذشته تفسیر غلطی از این مسئله شده بود و سیاست دولت ها حذف حزب مخالف از صحنه سیاست بود که سبب ایجاد تنش ها و در نتیجه عقب ماندگی می شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید به سمت دولت های ائتلافی پیش برویم، شعار حرکت به سمت اعتدال و عقلانیت دولت یازدهم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید همسو با این شعار زمینه استفاده از توان فکری و اجرایی همه ی گروه ها را فراهم کرد.

رضایی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: استان قم به سبب ظرفیت های ویژه فرهنگی اقتصادی دارای ظرفین ویژه ای است و قم باید در این زمینه پیشگام و الگوی دیگر استانهای کشور باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بهره گیری از کمک دستگاه های مشاوره ای را در دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مطالعات گذشته باید بررسی شوند و پس از برطرف شدن نواقص در راستای اجرایی شدن آن ها گام برداشته شود.

وی با اشاره به حمایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مجموعه دولت می بایستی در این زمینه پیشگام بوده و از همه ظرفیت ها در این راه استفاده شود.

استاندار قم: وفاق و همدلی در استان قم حاکم است

استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به عزم دولت بر تحقق اقتصاد مقاومتی، این مسئله را نیازمند مشارکت و عزم ملی دانست و افزود: برای تحقق این مهم باید ظرفیت های داخلی شناسایی و زمینه استفاده شایسته از آن ها را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با تشریح وضعیت استان قم پس از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر وفاق و همدلی خوبی در مجموعه های مختلف استان ایجاد شده است.

وی مشارکت حداکثری مردم و بخش خصوصی در دستیابی به اهداف توسعه را رویکرد مهم مدیریت استان برشمرد و گفت: برای پیشبرد برنامه های استان از نظرات مراجع معظم و همه صاحبنظران استفاده می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تفاوت موجود در وظایف و اهداف دستگاه های مختلف تصریح کرد: با وجود این تفاوت ، همه مجموعه ها در راستای یک هدف و آن رشد و شکوفایی استان گام بر می دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به قم سفر کرده است و ضمن دیدار با استاندار قم و دیدار با تولیت حرم کریمه اهل بیت(س)، از چند مرکز علمی نیز بازدید می کند و فردا در همایش اقتصاد مقاومتی به سخنرانی می پردازد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgty9x.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما