شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 31094
"فریدون همتی" از افراد محبوب نزد وزیر کشور است

مقیمی: قم نباید حتی یک روز بدون سرپرست بماند

قم نيوز : قم نیوز: معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه "فریدون همتی" از افراد محبوب نزد وزیر کشور است، گفت: انتخاب مشاور عالی وزیر کشور به‌عنوان سرپرست استانداری قم حاکی از اهمیت این استان است.
مقیمی: قم نباید حتی یک روز بدون سرپرست بماند
به گزارش قم نیوز، محمدحسین مقیمی در مراسم معارفه سرپرست استانداری قم که صبح امروز در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت این استان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های این استان، قم نباید حتی یک روز بدون سرپرست بماند.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به استعفای همزمان حجت‌الاسلام صالحی منش و حجت‌الاسلام بنایی افزود: آقای رحمانی فضلی، آقای فریدون همتی که سمت مشاور ارشد وزارت کشور را دارا بودند، به‌عنوان سرپرست استانداری قم منصوب کرد.

وی با اشاره به تعهد ویژه و خدمات خالصانه حجت‌الاسلام صالحی منش، تصریح کرد: ایشان ازجمله افراد سخت‌کوشی هستند که آثار خدمات ایشان در سطح استان قم بسیار مشهود است.

مقیمی با اشاره به اینکه جهش مثبتی در راستای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی استان قم دیده می‌شود، تأکید کرد: در جلسه‌ای از خدمات آقای صالحی منش تقدیر می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه قم ارزش ویژه‌ای در سطح کشور دارد، خاطرنشان کرد: باید همگی تلاش کنند که در حرکت انجام‌شده وقفه‌ای ایجاد نشود و امورات استان قم به بهترین نحو انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فریدون همتی از افراد محبوب در نزد وزیر کشور است، افزود: انتخاب مشاور عالی وزیر کشور به‌عنوان سرپرست استانداری قم حاکی از اهمیت این استان است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtz9w.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما