چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 32084
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش قم خبر داد

اعزام بانوی ورزشکار قم به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ بیماران خاص

قم نيوز : قم نگار: رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش قم از اعزام بانوی ورزشکار قم به رقابت‌های جهانی ورزش‌های بیماران خاص خبر داد.
اعزام بانوی ورزشکار قم به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ بیماران خاص
به گزارش قم نگار، سیده‌لیلا عنبری اظهار کرد: خانم ثریا پارس‌لاری که در چند سال اخیر انواع و اقسام مدال‌های برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی، جهانی و مسابقات خاورمیانه را برای ورزش قم به ارمغان آورده، نماینده ورزش بانوان قم در مسابقات جهانی بیماران خاص است.

وی ادامه داد: رقابت‌های جهانی ورزش‌های بیماران خاص با حضور زنان و مردان کشورهای مختلف دنیا شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور آرژانتین به انجام خواهد رسید و کاروان ورزشی ایران نیز در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش قم تصریح کرد: نماینده شایسته ورزش قم یعنی خانم ثریا پارس‌لاری سابقه کسب مدال از مواد و رشته‌های مختلف دو و میدانی، بدمینتون و چند رشته ورزشی دیگر از میادین برون‌مرزی را دارد.

وی یاد آور شد: با توجه به انتخابی‌هایی که برای شناسایی بهترین‌های رشته‌های مختلف برای اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ آرژانتین برگزار شده، پارس‌لاری در رشته دو و میدانی و در ماده پرتاب وزنه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

عنبری خاطرنشان کرد: رقابت‌های جهانی ورزشکاران بیماران خاص در سال ۲۰۱۵ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر ماردل‌پلاتا کشور آرژانتین به انجام خواهد رسید و امیدواریم که بانوی شایسته ورزش قم با دست پر به کشورمان بازگردد.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این گروه برای برگزاری یک برنامه فرهنگی ویژه بانوان ورزشکار قم به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: برگزاری گردهمایی شمیم نجابت با موضوع اخلاق در ورزش و با همکاری معاونت امور جوانان این اداره‌کل به همین منظور برگزار شد.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این گردهمایی در راستای تحقق عفاف و حجاب ویژه مربیان، مدیران باشگاه‌ها و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی قم و با حضور دکتر حبشی مشاور امور اجتماعی و خانواده در فرهنگسرای جوان به انجام رسید.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان جامعه ورزش قم در این گردهمایی، تصریح کرد: برای مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم تنها کسب عناوین قهرمانی در بخش بانوان هدف نیست، بلکه یکی از ایده‌آل های موجود، ساری کردن و ارزش‌گذاری به انجام فعالیت‌های فرهنگی و و ورزشی در بین بانوان است که در این راستا توسعه ورزش همگانی به عنوان یک خط مشی و استراتژی مدنظر است.

عنبری تاکید کرد: افزایش فرصت‌های جدید برای افزایش مشارکت در فعالیت‌های ورزشی، هدف مهمی است که توسط این اداره‌کل در حال پیگیری و اجرا است، زیرا یکی از پیامدهای آن ترویج فعالیت‌های ورزشی با رویکردی بر مبنای ترویج فرهنگی برگرفته از اصول اسلامی در بین دختران و بانوان ورزشکار و علاقمند به این مقوله مهم اجتماعی است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtz9w.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما