پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 26667

قم میزبان اردوی تیم ملی جودو شد

قم نيوز : قم نیوز: میزبانی دور جدید اردوی تیم ملی کاتاجودو به هیئت جودو استان قم واگذار شد و قرار است این اردو در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شود.
قم میزبان اردوی تیم ملی جودو شد
به گزارش قم نیوز، فدراسیون جودو و کوراش میزبانی مرحله اردوی تیم ملی کاتاجودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی پیش رو را به قم سپرد.

دور جدید تمرینات تیم ملی کاتا جودو کشورمان با دعوت از ۱۴ ورزشکار ملی‌پوش در آستانه مسابقات جهانی قرار است در سالن جودوی مجموعه ورزشی تختی قم انجام شود در حالی که دور جدید اردوی تیم ملی کاتا به منظور آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا در قم آغاز می‌شود و ۲ روز ادامه دارد.

در بین نفرات دعوت شده به این اردو ۴ ورزشکار قمی حضور دارند که شامل محمد حسن سالاری، محمدرضا صحرایی، محمدجواد بشارتی و محسن قاسملو از هیئت جودوی استان قم هستند تا قدرت کاتای قم نسبت به کومیته قم در رشته جودو به نمایش گذاشته شود.

بر این اساس و علاوه بر ۴ جودوکار قمی، مجتبی باجلان و سیدرضا روحانی از اصفهان، حسن روشنایی و حسین محمودی از تهران، عبدالوهاب بردی و یاشار روح اله‌زاده از مازندران، فتح اله فریدی وثوق، حمیدرضا کریمی ناصر، محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

میزبانی اردوی تیم ملی کشورمان در قم فرصت مناسبی برای رشد جودوکاران قمی است و این در حالی است که رئیس هیئت جودوی قم پیش از این در مورد حضور تیم جودوی قم در مسابقات قهرمانی کشور گفته بود که اگر بخواهیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم به بودجه‌ای حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ میلیون تومان نیاز داریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu39x.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما