پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 49897
منبع : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي قم

نخستين صندوق پژوهش و فناوري ”ايده‌آل صنعت" كشور در قم رونمايي مي شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم با تاكيد بر اينكه صندوق پژوهش و فناوري ايده‌آل صنعت امروز به دنبال حمايت از صاحب ايده‌هاي دانش‌بنيان است، گفت: اين صندوق براي پرداخت تسهيلات با سود پايين و صدور ضمانت نامه‌هاي بانكي برنامه‌ريزي مطلوبي انجام داده است.
نخستين صندوق پژوهش و فناوري ”ايده‌آل صنعت" كشور در قم رونمايي مي شود
به گزارش قم نیوز، امیرطیبی‌نژاد در گفت‌و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز دارای ماهیت غیر دولتی است، اظهار کرد: در این صندوق 34 درصد از مشارکت بخش دولتی و 66 درصد از مشارکت بخش خصوصی استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز به دنبال حمایت از صاحب ایده‌های دانش‌بنیان است، اضافه کرد: این صندوق برای پرداخت تسهیلات با سود پایین و صدور ضمانت نامه‌های بانکی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم سرمایه‌گذاری جسورانه را از دیگر امکانات صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز برشمرد و گفت: سرمایه‌گذاری در ایجاد استارتاپ‌ها می‌تواند موثر باشد چرا که برای نخستین بار در عرصه صنعت رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه صندوق مذکور می‌توانیم شعبات خود را در استان‌های دیگر نیز مستقر کرده و از ظرفیت دیگر استان‌ها نیز استفاده کنیم.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه صندوق «پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز» در نشستي به مسؤولان ارشد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و همچنین مدیران استان قم معرفی شده است، گفت: مراسم رونمایی از این صندوق در سطح ملی با حضور جمعی از مسؤولان ملی برگزار می‌شود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در خصوص هدف از تشكيل اين صندوق در استان قم توضيح داد: صندوق های پژوهش و فناوری با ماهیتی غیر دولتی و با هدف حمایت از شرکتهای دانش بنیان و طرحهای نوآورانه مبتنی بر تکنولوژی از شراکت بخش خصوصی فعال و علاقه مند به مباحث توسعه ای و بخش دولتی مرتبط در استانهای مختلف یا به صورت جامع جهت فعالیت در کل کشور ایجاد مي شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgu79t.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما