سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : 26847

برخی سودجویان به نام صبا از بازیکنان جوان پول می‌گیرند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم نوجوانان صبای قم با بیان اینکه غرض ورزی‌های شخصی از رشد و پیشرفت فوتبال قم جلوگیری می‌کند گفت: برخی سودجویان به نام صبا از بازیکنان جوان پول می‌گیرند.
برخی سودجویان به نام صبا از بازیکنان جوان پول می‌گیرند
به گزارش قم نیوز، مهدی کاکایی اظهار کرد: از میان ۱۳۰ بازیکن نوجوان، ۱۹ بازیکن را برای حضور در ترکیب نهایی تیم نوجوانان صبای قم برای حضور در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور گزینش کرده‌ایم اما هنوز در چند پست با کمبود بازیکن مواجهیم.

وی گفت: بازیکنان بومی در اولویت برنامه‌های ما قرار داشته‌اند اما برخی از اهالی فوتبال قم هستند که مانع از حضور بازیکنان باکیفیت در صبا می‌شوند و با سوء استفاده از ناآگاهی خانواده‌ها به آینده ورزشی بازیکنان با استعداد لطمه می‌زنند.

سرمربی تیم نوجوانان صبای قم افزود: بازیکن باکیفیت ممکن است با حضور در صبا و بازی در لیگ بر‌تر کشور مدارج ترقی را طی کند و حتی به تیم ملی راه پیدا کند اما شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که غرض ورزی‌های شخصی از رشد و پیشرفت فوتبال قم جلوگیری می‌کند.

کاکایی بیان کرد: از برخی سودجویان به نام صبا از بازیکنان جوان پول می‌گیرند چنان که شخصی به یک بازیکن گفته که ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کند که آن شخص، بازیکن را وارد لیست تیم نوجوانان صبا کند تا شخص دیگری به بازیکنی که گویا وضع مالی وی خوب بوده گفته که ۳۰ میلیون تومان پرداخت کن تا تو را به صبا ببرم.

وی تصریح کرد: در زمان ثبت نام مدارس فوتبال، عده‌ای که به فوتبال آموزان سال گذشته صبا پیامک داده‌اند که صبای واقعی ما هستیم و در مدرسه فوتبال ما ثبت نام کنید و جالب اینکه خانواده‌ها بدون استعلام و پرس و جو، همین کار را انجام داده‌اند در حالی که خانواده‌ها باید مراقب افراد سودجو باشند.

سرمربی تیم نوجوانان صبای قم عنوان کرد: تیم نوجوانان صبای قم هیچ دروازه و راه ورودی دیگری غیر از خود صبا ندارد و اهالی فوتبال و عموم مردم نسبت به سودجویان و غرض ورزان هوشیار باشند.

کاکایی خاطرنشان کرد: تا آخرین روز پیش از آغاز لیگ بر‌تر کشور از بازیکنان بومی استقبال می‌کنیم و درهای صبای قم به روی بازیکنانی بومی که بتوانند باری از روی دوش تیم بردارند کماکان باز است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu79x.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما