چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 15597
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه:

برای مقابله با جنگ نرم چندین لشکر نخبه فرهنگی داریم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سپاه پاسداران در سال‌های گذشته، امروز جمع زیادی از پاسداران نخبه در حوزه‌های مختلف ادبی، فرهنگی، هنری و پژوهشی شناسایی و سازماندهی شده‌اند.
برای مقابله با جنگ نرم چندین لشکر نخبه فرهنگی داریم
 به گزارش قم نیوز: به نقل از  روابط عمومی سپاه استان قم، محمد علی آسودی امروز در حاشیه بازدید از پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 17 هزار پاسدار فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی آماده خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
 
وی همچنین با اشاره به شناخت توانمندی‌های سپاه در خارج از مرزهای ایران اسلامی بر ضرورت معرفی و شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت بالقوه و بالفعل نخبگان فرهنگی سپاه توسط بخش‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کشور به جامعه تاکید کرد.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه همچنین با بیان توانمندی‌های سپاه در حوزه جنگ نرم، راه‌اندازی بنیاد فرهنگی اجتماعی نخبگان پاسدار را از برنامه‌های در دستور کار این معاونت برای استفاده هر چه بهتر از توانمندی پاسداران اهل قلم و هنر عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این بنیاد، جامعه بیش از پیش از خدمات فرهنگی سپاه بهره‌مند شود.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgun9q.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما