چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40517
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تسويه ۸ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي شهرداري قم تا پايان سال

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم بابيان اينكه تاكنون ۵ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي بانك ملي از شهرداري تهاتر شده است گفت: تا انتهاي سال ۷ تا ۸ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي شهرداري در قالب تهاتر پرداخت مي‌شود.
تسويه ۸ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي شهرداري قم تا پايان سال
به گزارش قم نیوز، ولي‌الله بياتي با اشاره به ۱۵ هزار ميليارد ريال بدهي شهرداري قم اظهار داشت: جلسات متعددي در اين زمينه با مسئولان و بانك‌ها برگزار كرديم مقررشده اين بدهي‌ها در قالب تهاتر پرداخت شوند.

وي با بيان اينكه تاكنون ۵ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي بانك ملي ايران تهاتر شده است، تصريح كرد: كل بدهي‌ها به اين بانك ۸ هزار و ۳۰۰ ميليارد ريال بود كه يك هزار ميليارد ريال مربوط به جرائم بود كه اين جرائم پرداخت نخواهد شد و در آينده نزديك با شناسايي ۲ هزار ميليارد ريال از املاك و تهاتر مشكل بدهي‌هاي اين بانك مرتفع مي‌شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم عنوان كرد: حدود يك هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال از بدهي‌هاي بانك شهر و بدهي به بانك تجارت در آينده نزديك پرداخت خواهد شد و تا انتهاي سال ۷ تا ۸ هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي شهرداري در قالب تهاتر پرداخت مي‌شود.

وي به مصوبات شوراي شهر درباره بلوار پيامبر اعظم(ص) اشاره كرد و گفت: بزرگ‌ترين كتابخانه جهان اسلام، ساخت چند هتل، ساخت زائرسرا توسط عتبه حسيني، موزه وغيره ازجمله هاي اقدامات مصوب شده در اين بلوار خواهد بود.

بياتي ادامه داد: بلوار پيامبر اعظم(ص) نبايد به سمت مسائل تجاري برود و بايد مسائل فرهنگي در اين بلوار برجسته‌تر باشد و اگر هم توافقات تجاري در آن مي‌شود بايد به سمت تجاري‌هاي فرهنگي سوق داده شود.

وي به احداث زائرسرا در اين بلوار اشاره كرد و افزود: طبق مصوبه شوراي اسلامي شهر توافق سه‌جانبه‌اي بين شهرداري قم، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و عتبه حسيني براي ساخت زائرسرا در قم شده است و قرار است آن‌ها با سرمايه‌گذاري يك هزار و ۵۰۰ ميليارد ريالي در مدت سه سال اين زائرسرا را احداث كنند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgun9t.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما