دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 34587
منبع : پایگاه خبری پلیس
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

مسئله امر به معروف باید احیا شود

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع تقلید در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مسئله امر به معروف باید احیا شود گفت: همه باید به نحو احسن نسبت به برنامه‌های دینی، قرآنی و اسلامی اهتمام داشته باشند.
مسئله امر به معروف باید احیا شود




به گزارش قم نگار،آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی با بیان اینکه مسئله امر به معروف باید احیا شود اظهار کرد: همه باید به نحو احسن نسبت به برنامه‌های دینی، قرآنی و اسلامی اهتمام داشته باشند.

وی در ادامه بر توجه ویژه اصناف در این زمینه تاکید کرد و گفت: همه باید مراقب باشند، مسئله حجاب که به اخلاقیات ما مربوط است مواظبت شود تا نواقص از بین برود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار پلیس بسیار مهم و مقدس است گفت: قدر شغلتان را بدانید ثواب آن نزد خداوند خیلی زیاد است، حفظ امنیت مردم که بر عهده پلیس است کاری است که انبیاء به آن توجه دارند و اگر نباشد دین حفظ نمی‌شود.

وی سپس گفت: پلیس در مسئله امر به معروف و نهی از منکر اگر لازم شد از قوه قهریه استفاده کند.

این مرجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در گزارش جنابعالی از شنیدن اینکه پلیس نسبت به مسئله حجاب و عفاف نسبت به وظایف خود واقف است، بسیار خوشحال شدم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgun9w.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما