پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 46467
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پليس آگاهي استان قم تشریح کرد

جزئیات گروگانگيري در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: در پي تلاش مأموران آگاهي استان قم براي دستگيري سرکرده يک باند حرفه‌اي سارقان مغازه، متهم که براي فرار اقدام به گروگانگيري همسر خود کرده بود به ناچار تسليم قانون شد.
جزئیات گروگانگيري در قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: با طرح شکایت یکی از کسبه مبنی بر سرقت از مغازه وی، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه مأموران برای بازدید از محل سرقت به مکان مورد نظر اعزام و سرکرده باند که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده که در ساعات خاصی به منزلش تردد داشت با اطلاع از حضور وی، بلافاصله دو اکیپ از ماموران به محل مذکور اعزام شدند.

کرمی گفت: در ادامه متهم با مشاهده مأموران اقدام به گروگان‌گیری همسر خود کرده بنابراین مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و نهایتاً نامبرده تسلیم قانون شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: وی در سال‌های گذشته چندین مرتبه به اتهام سرقت منزل و اماکن خصوصی دستگیر و پس از تحمل کیفر از زندان آزاد و مجدداً به چرخه جرم بازگشته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgut9t.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما