يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 49437
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه‌هاي سوم و چهارم مقدماتي رقم خورد:

پيروزي مدعيان قهرماني در مرحله هشتم جام رمضان فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: بازي‌هاي هشتمين مرحله فوتسال جام رمضان باشگاه‌هاي استان قم با پيروزي تيم‌هاي مدعي قهرماني در گروه‌هاي سوم و چهارم مقدماتي به پايان رسيد.
پيروزي مدعيان قهرماني در مرحله هشتم جام رمضان فوتسال قم
پيروزي مدعيان قهرماني در مرحله هشتم جام رمضان فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، از مرحله مقدماتی رقابت‌ 20 تیم شرکت کننده در دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم تنها دو مرحله دیگر باقی مانده تا تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم بازی‌ها برای رقابت در مرحله پلی‌آف مشخص شوند.

با برگزاری هشتمین مرحله دیدارهای مقدماتی بین 10 تیم مدعی گرو‌ه‌های سوم و چهارم، در سه مسابقه 22 گل به ثمر رسید و یک مسابقه نیز به دلیل انصراف یکی از تیم‌های حضار در گروه چهارم مقدماتی به انجام نرسید تا تقریبا تکلیف تیم‌های صعود کننده از این دو گروه مشخص شود.

نخستین تیمی که توانسته مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم را به دست بیاورد تیم فوتسال شهدای مدافع حرم است که در چهارمین مسابقه خود نیز به روند پیروزی‌ها ادامه داد تا با 12 امتیاز صدرنشینی گروه سوم مقدماتی را تضمین کند.

فوتسالیست‌های تیم شهدای مدافع حرم قم که در گام نخست با حساب پنج بر صفر تیم مجتمع زیتون را شکست داده، دومین بازی خود را با نتیجه هفت بر دو از تیم خاتم الحسین قم بردند و در سومین بازی نیز با نتیجه نزدیک سه بر دو بر تیم سرای کلبه (الف) غلبه کرده بودند، در چهارمین بازی خود با نتیجه جالب توجه 6 بر 2 تیم هنرجو را شکست دادند تا با کسب 12 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف شوند.

در این گروه تیم مجتمع زیتون در ادامه ناکامی‌های خود برابر تیم سرای کلبه (الف) با نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست خورد تا عملا حذف شود، ضمن اینکه تیم کلبه بخت خود را در شب پایانی برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی می‌آزماید و رقیب جدی این تیم، خادم‌الحسین است.

دو دیدار نیز از گروه چهارم مقدماتی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام رسید و در یکی از این بازی‌ها تیم بازار بزرگ شمسه با نتیجه چهار بر دو تیم مصالح ساختمانی آریا را شکست داد تا در مسیر صعود به مرحله بعد کار مشکلی نداشته باشد، ضمن اینکه تیم شهباز با توجه به عدم صعود به مرحله بعد از حضور در بازی چهارم خود انصراف داد و مسابقه این تیم با سرای کلبه (ب) برگزار نشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgut9t.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما