يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 23417

ضرورت اختصاص میز خدمت به اصحاب فرهنگ وهنر

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: اختصاص میز خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر استان دراداره کل مالیاتی ضروری است.
ضرورت اختصاص میز خدمت به اصحاب فرهنگ وهنر
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم،ˈحامد حجتیˈ روز یکشنبه درگفت و گویی افزود: میز خدمت هم در تکریم جایگاه فرهنگ و هنر موثر است و هم باعث می شود که کارگزاران این بخش با خیالی آسوده به اصل فعالیت فرهنگی بپردازند.

وی بر ضرورت تسهیل در امور اقتصادی حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: پرداختن به مقوله های قانونی و تسهیل در امور اقتصادی حوزه فرهنگ توسط نهادهای اقتصادی و فرهنگی جزء تکالیف است.

وی در ادامه از برگزاری نشست توجیهی اصحاب فرهنگ و هنر با موضوع معافیت و تکالیف امور مالیاتی درخردادماه امسال خبر داد و گفت: این نشست با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور مالیاتی استان ترتیب خواهد یافت.

حجتی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست گفت:در حال حاضر بخش زیادی از موسسات، ناشران، انجمن ها و نهادهای فرهنگی نسبت به نحوه تعامل با حوزه های مالیاتی سووالاتی دارند که این نشست مقدمه ای برای پاسخگویی به آنها است.

وی ارائه پاسخ هایی که ذهن تولیدکنندگان فرهنگی از دغدغه های مالیاتی رها کند را از اهداف دیگر برگزاری این نشست عنوان کرد وگفت: آشنایی با ساز و کار قانونی و تعهدات و امتیازات مالی درحوزه فرهنگ از دیگر اهداف برگزاری این نشست می باشد.

نشست توجیهی اصحاب فرهنگ و هنر با موضوع معافیت و تکالیف امور مالیاتی، جمعه دوم خرداد ماه ساعت ۱۷ در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgut9x.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما