قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی به سلب تابعیت نماینده آیت الله سیستانی و اخراج وی از بحرین انتقاد کرد و از علمای حوزه های علمیه خواست تا به این موضوع واکنش نشان بدهند.
انتقاد آیت‌الله نوری همدانی به اخراج نماینده آیت‌الله سیستانی از بحرین
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه یکی از مصیبت‌های بزرگ اسلام آل خلیفه در بحرین است اظهارکرد: آل خلیفه یکی از حکومت‌های استبدادی است که از آمریکا و رژیم صهیونیستی تغذیه می‌شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه حاکمان بحرینی ظلم بسیار زیادی را علیه مردم بحرین انجام می‌دهند تصریح کرد: مردم بحرین در پشت سر علما حرکت می‌کنند و این در حالی است که این حکومت ظلم‌های بسیار زیادی را علیه مردم خود انجام می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: باید علمای حوزه‌های علمیه سخت گیری دیگر حاکمان و سلب تابعیت نماینده ایت الله سیستانی و اخراج وی از بحرین را محکوم کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه علما به وظیفه خود عمل می‌کنند و تحت هیچ شرایطی از انجام تکلیف دست نمی‌دارند تصریح کرد: آن‌ها ادامه دهنده راه و رسالت انبیای الهی هستند و اگر انحرافی در جامعه مشاهده کنند نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حکام بحریَن سرسپرده آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند و یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشور قرار دارد خاطر نشان کرد: مردم و علمای حوزه از مردم بحرین حمایت می‌کنند و از این وظیفه دست بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgut9x.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما