جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 24777

شانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: شانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مردم قم با هدف توسعه ورزش همگانی برگزار شد.
شانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم
به گزارش قم نیوز، شانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به مسافت بیش از ۷ کیلومتر از امامزاده احمد بن قاسم (ع) قم تا مسجد مقدس جمکران صبح جمعه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور پر تعداد شهروندان قمی برگزار شد و در پایان با انجام قرعه کشی هدایای نفیسی به شرکت کنندگان اهداء‌ شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در حاشیه این همایش، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال اولین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی مردم استان قم یک ویژگی خاص داشت و مردم قم با اشتیاق در این همایش شرکت کردند تا به تمام افراد جامعه خطرات ابتلا و گرایش به مواد مخدر را اطلاع رسانی کنند.

رسول حسن‌یزدی ادامه داد: ایده برگزاری این همایش اواخر خردادماه توسط مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم مطرح شد و با تشکیل جلسه در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط استانی‏،‌ برنامه ریزی لازم برای برگزاری این همایش صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب شانزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار شد و مردم با حضور در این همایش پیاده‌روی استقبال گسترده خود نشان دادند که حامی و پشتیبان مسئولین عزیز برای برخورد جدی‌تر و محکم‌تر با عاملین تهیه‏ و توزیع مواد مخدر و گرایش جوانان جامعه به این بلای خانمانسوز هستند.

وی یاد آور شد:‌ شانزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و همچنین در آستانه سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان‏، صبح امروز جمعه ششم تیر ماه با حضور گسترده و قابل توجه مردم ورزش دوست قم برگزار شد.

یزدی تصریح کرد: قطعا همانگونه که مردم ورزش دوست قم اطلاع دارند برگزاری این همایش‌ها در قم‏،‌ سابقه هفت ساله دارد و امسال برای شانزدهمین بار در طول ۷ سال گذشته در قم به انجام رسید و با توجه به اینکه برای سومین بار برگزاری این همایش را در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برنامه ریزی کرده بودیم‏،‌ باز هم از شور و هیجان خاصی برخوردار بود و شهروندان زیادی از بین قمی های علاقمند به ورزش در آن حضور خوبی داشتند.

وی برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی را یکی از گام های مهم این اداره کل در مسیر توسعه ورزش همگانی در قم عنوان کرد و افزود: شانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم با توجه به برگزاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) که نخستین بلوار معنوی جهان اسلام محسوب می شود، با استقبال خوب مردم قم برگزار شد تا انشاءالله پیش زمینه‌ای باشد برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواگی‌ای که برای میلاد حضرت معصومه (س) در شهریورماه امسال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguu9x.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما