دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 51317
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به مسابقات قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به مسابقات طرح هوپس قهرماني دختران ايران خبر داد.
اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به مسابقات قهرماني كشور
اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به مسابقات قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: رقابت‌های هوپس پینگ پنگ دختران ایران روزهای چهارم تا ششم مرداد ماه به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان اصفهان به انجام می‌رسد و دختران مستعد قمی نیز در این مسابقات به مصاف حریفان می‌روند.

وی ادامه داد: سهمیه هر استان برای حضور در این مسابقات از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز مشخص شده و قرعه‌کشی رقابت‌ها نیز امروز در فدراسیون انجام خواهد شد تا پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده در این دوره حریفان خود را در گروه‌های مرحله مقدماتی بشناسند.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: بازیکنان حاضر در این دوره از مسابقات ابتدا در گروه‌های سه یا چهار نفره مقدماتی به رقابت می‌پردازند و نحوه گروه‌بندی نیز بر اساس آخرین رده‌بندی پیکارهای رده سنی نونهالان کشور در سال 1395 انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه خواهند یافت و بازی‌های مقدماتی و حذفی به صورت سه گیم از پنج گیم برگزار می‌شود و هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم در این دوره از رقابت‌ها چهار سهمیه اصلی و دو ذخیره دارد.

عموئیان در ادامه به اعزام پسران پینگ‌پنگ باز قم به رقابت‌های هوپس اشاره و بیان کرد: مسابقات پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان پسر کشور در قالب طرح هوپس با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز هفته قبل به میزبانی هیأت‌ پینگ پنگ استان اصفهان به انجام رسید.

وی افزود: تیم نونهالان هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم نیز در این مسابقات با ترکیب علیرضا رضایی‌فر، پرهام حکانی، محمدجواد جباری و رادمهر نیکبخت به میدان رفت، در حالی که رقابت‌های مرحله مقدماتی با نتایج خوبی برای نمایندگان قم همراه بود و و مجموعا شاهد برگزاری این مرحله در 39 گروه بودیم.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcguw9n.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما